×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

P ۲۰۱۸۰۲۰۵ ۱۷۵۸۳۸ - قیمت تعرفه عوارض افزایش نمی یابد | با سرمایه‌گذاران همه‌گونه همکری خواهیم کرد - آستانه اشرفیه

همای گیلان نوشت: شهردار آستانه اشرفیه طی نشستی با اصحاب رسانه و ارباب جراید به بیان کارهای انجام شده ، در حال اجرا و اقدامات در پیش رو پرداخت و به سوالات آنان پاسخ داد .

سلیمانی ضمن خیر مقدم به خبر نگاران و تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: با کمک اعضای شورا توانستیم اقدامات انجام شده در شهر آستانه را توسط اصحاب رسانه اطلاع رسانی وبه مردم ابلاغ نماییم وموجبات خرسندی مردم را فراهم آوریم .
مهندس سلیمانی سپس با اشاره به پروژه های انجام شده در سال ۹۶ عنوان کرد: جدول گذاری و لوله گذاری خیابان شهید مصطفی دوست به طول ۶۵۰ متر، آسفالت و جدول گذاری ادامه بلوار امام حسین به پل شهیدبهمن یار به طول ۱٫۵ کیلومتر،آسفالت و جدول گذاری و احداث میدان جاده رودبنه به طول ۷۰۰ متر، فرش موزائیک پشت حرم فاز ۳ و ۴ به مساحت ۲۵۰۰ متر که ۲۰۰ متر آن در سال ۹۵ انجام شده است،نصب چراغ های روشنایی، بوستان دکتر حشمت، در روبروی فرمانداری بلوار مطهری به مساحت ۶۵۰۰ متر در فاز اول و در فاز دوم ۲۳۸۰ متر مربع نیز به اتمام رسیده و در این هفته افتتاح خواهدشد . احداث سالن سرپوشیده شهربازی به مساحت ۴۶۰ متر مربع ، بوستان کورکار به مساحت ۳۰۰ متر مربع، لوله گذاری خیابان گلستان به طول ۷۷۰ متر به طول، لوله گذاری و آسفالت بلوار جانبازان به طول ۵۰۰ متر و لوله گذاری خیابان بعثت به طول ۳۸۰ متر با لوله ۱۰۰ ،فرش موزائیک بازارروز شماره ۲ جلالیه و فرش وموزائیک کردن آن در مساحت ۱۳۵۰ متر از جمله پروژه های انجام شده در سال ۱۳۹۶ می باشند . عبدالرضا سلیمانی در ادامه گفت: پروژه ی پرزا پل تا پل به طول ۲ کیلومتر که ۱ کیلومتر آن تماما نصب و جدول گذاری شده است، پروژه تعویض و جدول گذاری خیابان کورکا تا دانشگاه پیام نور به طول ۶۰۰ که ۲۰۰ متر آن در دو طرف جدول گذاری شده است، پروژه ی خیابان انتهای شهید منتظری ۱۴۰۰ متر که قبلا ۶۰۰ متر آن انجام شده و اکنون ۸۰۰ متر آن در دو فاز زیرسازی شده، بلوار سردار شفیعی به جاده سی سون به طول ۷۰۰ متر که زیرسازی و جدول گذاری آن انجام شده است از جمله پروژه هایی می باشند که به دلیل شرایط جوی به افتتاح نرسیده و در دست اقدام می باشند
وی در خصوص پروژه های دهه مبارک فجر عنوان کرد: فاز ۲ بوستان حشمت به مساحت ۲۳۸۰ متر مربع با اعتباری معادل ۱۶۰ میلیون تومان، میدان شهدای خوش سیرت و تعریض ادامه بلوار شهدای خوش سیرت به طول ۷۰۰ متر با اعتبار ۳۸۰ میلیون، بازگشایی و جدول گذاری ادامه بلوار امام حسین به سمت پل شهید بهمنیار به طول ۱۵۰۰متر با اعتبار ۸۶۰ میلیون، احداث بوستان کورکا با مساحت ۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۸۵ میلیون، احداث سالن سرپوشیده شهربازی با ۴۶ متر و اعتبار ۹۰۰ میلیون تومان با همکاری بخش خصوصی جهت استفاده کودکان در تمام فصول سال ، درختکاری به تعداد ۱۷۹۰ درخت شاخص و تزینی در بلوارها و پارک ها، بازگشایی گره های ترافیکی از جمله پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر می باشند.
]شهردار آستانه افزود: آرام سازی خیابان اطراف حرم ،ضلع شمالی حرم، کف پوش خیابان نواب صفوی استقلال ،کف پوش خیابان تختی تا میدان حافظ، دیوارسازی حاشیه حشمت رود از جمله برنامه هایی می باشند که در سال ۱۳۹۷ با توجه به شرایط هوایی انجام خواهند گرفت ..
سلیمانی پیرامون بحث بودجه اظهار داشت: بودجه شهرداری آستانه در سال جاری ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ می باشد و این بودجه را از ۱۴ میلیارد به ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ افزایش داده ایم به دلیل اینکه بعد از سه سال متوالی یک درجه به شهرداری اضافه خواهد شد و به رتبه ۸ می رسد و مزایای خوبی برای شهرداری و پرسنل آن به دنبال خواهد داشت ..
وی خاطر نشان کرد: قیمت تعرفه عوارض افزایش نمی یابد و با همان قیمت قبلی ادامه خواهد داشت.

3 15 - قیمت تعرفه عوارض افزایش نمی یابد | با سرمایه‌گذاران همه‌گونه همکری خواهیم کرد - آستانه اشرفیه
شهردار آستانه در ادامه به ورودی های شهر در منطقه کورکا جهت جذب مسافر و گردشگر و بافت قدیمی و روستایی این منطقه اشاره نمود و یاد آور شد: در شهرستان آستانه ۱۲ منطقه وجود دارد و بودجه به طور همسان بین این مناطق تقسیم می شود و اعتبارات برای آن مناطق لحاظ می گردد و آسفالت به طول ۲ کیلومتر و لوله گذاری سطحی در خیابان گلستان به طول ۷۷۰ متر در این منطقه انجام شده است .
سلیمانی ا ضافه کرد: در منطقه کورکا، گاه بیشتر از مناطق دیگر نیز کار شده است و در برنامه های آینده ، احداث پارک و مصوبه ۳ برج نور ۳۰ متری در دستور کار قرار دارد و همچنین ساخت استخر، پیست دوچرخه سواری، غرفه های سنتی، آب نمایی ۸۰۰ متر با عمق نیم متر جهت استفاده کودکان، تلویزیون شهری، زمین بازی و احداث پارکینگ از برنامه های درپیش رو برای این منطقه می باشند.

وی در خصوص جذب گردشگر و سرمایه گذار با توجه به این موضوع که آستانه یک برند مذهبی شناخته شده است ، اظهار داشت: مردم ما بخاطر اعتقادات و شیعه بودن ، کشش خاصی به مناطق مذهبی دارند و آستانه نیز از جمله این مناطق می باشد و ماندگار شدن زائر و اقامت آن نیازمند یکسری زیرساخت ها می باشد. در پشت حرم با کمک مسئولین ، زمینی به مساحت ۵۰۰۰ مترمربع کف پوش و آرام سازی گردید تا زائر در آن مکان بتواند راحت باشد .
شهردار آستانه اشرفیه اضافه کرد: اقامت زائر در شهرستان درآمدزایی در پی خواهد داشت و در این زمینه باید اقداماتی نیز صورت گیرد .ما با سرمایه گذارانی که قصد ساخت هتل و یا غذا خوری در شهرستان آستانه داشته باشند همه گونه همکاری خواهیم داشت و پروانه را به طور رایگان برای آنها صادر خواهیم نمود..
سلیمانی در مورد جمع نشدن دکه های اطراف حرم و سدمعبر آنان گفت: یک زمین را جهت ساماندهی این افراد مشخص کردیم و کارهای بتن ریزی و غرفه بندی آن را نیز انجام دادیم اما به دلیل مشکلاتی که بین صاحبان زمین رخ داد موفق به انجام این کار نشدیم ..
وی اضافه کرد:به این افراد نیز پیشنهاد دادیم تا با معرفی به کمیته امداد وام ۱۵ میلیونی با سود ۴ درصد دریافت کنند و یک زمین در پشت حرم با هم خریداری کرده و ما نیز کارهای غرفه بندی آن را انجام دهیم و آنها نیز صاحب مغازه می شوند اما آن زمین نیز توسط فرد دیگری خریداری شد .
سلیمانی به طرح توسعه حرم اشاره نمود و عنوان کرد: کار امکان سنجی این طرح انجام شده است ۵۱۰۰۰متر مربع باید آزاد سازی شود و از این مساحت ۱۹۰۰۰ متر مربع آن در مسیر قرار می گیرد و ۳۱۰۰۰ مترمربع آن باقی می ماند و از این ۳۱۰۰۰مترمربع قطعا ۳ برابر ارزش افزود خواهد داشت

1 23 - قیمت تعرفه عوارض افزایش نمی یابد | با سرمایه‌گذاران همه‌گونه همکری خواهیم کرد - آستانه اشرفیه .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.