×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام 1 - بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام | گزارش تصویری - افتتاح

همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان رشت و جمعی از مسئولان ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ سیدمحمد احمدی امروز در مراسم افتتاح پروژه های بخش خمام، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: هنر کارگزارن و دولتمردان ارکان نظام و هرکسی که در این عرصه به مردم خدمتی را ارائه می کند، دمیدن روح امید به جامعه است.

احمدی با بیان اینکه زندگی بدون انتظار عبث و بیهوده است، تصریح کرد: «امید» نوعی «انتظارمثبت» است، لذا با تمام محدودیت هایی که دولت با آن مواجه است، موظفیم که با خدمت به مردم ، جامعه را به آینده امیدوار کنیم.

وی در ادامه یکی از ابعاد انقلاب اسلامی را انقلاب فرهنگی دانست، افزود: ریشه های انقلاب ما به نهضت عاشورا گره خورده و اعتقاد داریم که این انقلاب را باید به آیندگان بسپاریم. همه این عوامل نشان دهنده این است که ما باید جامعه را امیدوار کنیم.

نباید از خواسته و انتقاد مردم هراس داشته باشیم

او اضافه کرد: تزریق امید به جامعه یعنی شفافیت و نباید از حضور در جمع مردم واهمه داشته باشیم، نباید از خواسته و انتقاد مردم هراس داشته باشیم زیرا پذیرفته ایم که برای خدمت به مردم آمده ایم.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت همچنین گفت: مردم همواره برای حفظ انقلاب در راهپیمایی حضور می یابند، تا به دنیا اعلام کنند که با وجود موانع و مشکلات همچنان از اهداف و آرمان های انقلاب دست نمی کشند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از الزامات هر انقلاب و حکومتی اصل عدالت است، ادامه داد: در شهرستان رشت بنا داریم برای فصل بودجه ریزی سال آینده در بخش ها حضور یابیم و به طور عادلانه و براساس اولویت ها اقدام به برنامه ریزی می نماییم. در حال حاضر مطالعات لازم انجام گرفته و می دانیم که روستاها چه کاستی هایی دارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان رشت در ادامه سخنانش اضافه کرد: باید طبق یک برنامه ریزی زمانبندی شده با همکاری نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و مساعدت استاندار محترم اقدام به رفع کاستی ها در سطح شهرستان نماییم.

سید محمد احمدی اعلام کرد: با این اعتبار هزینه شده و بهره‌برداری از این طرح ها در بخش خمام برای ۱۰۶ نفر اشتغال‌زایی شده است.

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر پروژه های خانه بهداشت دافچاه با متراژ ۴۰۵متر و ۷۲متر زیر بنا با هزینه ای بالغ بر ۱۴۰میلیون تومان در بخش خمام و ۱۱ خانه مددجویی در روستای کویشا، فروشگاه وارش روستای زیرده، پل روستایی دهنه سر شیجان، رستوران آکواریوم، آسفالت راه روستایی تازه آباد خواچه کین با حضور سید محمد احمدی، سرپرست فرمانداری شهرستان رشت و مسئولان در بخش خمام به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام 2 - بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام | گزارش تصویری - افتتاح بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام 8 - بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام | گزارش تصویری - افتتاح بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام 7 - بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام | گزارش تصویری - افتتاح بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام 6 - بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام | گزارش تصویری - افتتاح بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام 5 - بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام | گزارش تصویری - افتتاح بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام 4 - بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام | گزارش تصویری - افتتاح بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام 3 - بهره‌برداری از ۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در بخش خمام | گزارش تصویری - افتتاح

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.