شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش ماندگاری گردشگر با ساخت شش هتل جدید در لاهیجان
    17 بهمن 1396 - 18:05
    شناسه : 117676
    0

    رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لاهیجان گفت:شش هتل پنج تا سه ستاره در شهرلاهیجان درحال ساخت است که تکمیل این واحدها در ارتقای جایگاه واقعی گردشگری و ماندگاری مسافر در این شهرستان تاثیر گذار خواهد بود. اسماعیل پورحسن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تا دو […]

    پ
    پ

    پورحسن - افزایش ماندگاری گردشگر با ساخت شش هتل جدید در لاهیجان - اسماعیل پورحسن

    رییس اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان لاهیجان گفت:شش هتل پنج تا سه ستاره در شهرلاهیجان درحال ساخت است که تکمیل این واحدها در ارتقای جایگاه واقعی گردشگری و ماندگاری مسافر در این شهرستان تاثیر گذار خواهد بود.

    اسماعیل پورحسن روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تا دو سال قبل در لاهیجان فقط سه هتل سه ستاره و دو ستاره وجود داشت اما امسال دو هتل ابریشمی و هتل آپاتمان تعطیلات در این شهرستان به بهره برداری رسیده اند و چهار میهمانپذیر و سه هتل آپارتمان نیز وجود دارد.
    وی همچنین اظهارداشت:در ایام دهه فجر امسال هفت طرح گردشگری شامل یک واحد هتل آپارتمان (تعطیلات )، چهار دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دو کارگاه سفال و معرق به بهره برداری رسیده است.
    وی تصریح کرد: برای افتتاح و بهره برداری طرح های دهه فجر 44میلیارد ریال هزینه شده است .
    وی یادآورشد: لاهیجان شهری با معماری کهن و دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی است که از آن جمله می توان به بافت تاریخی ، استخر لاهیجان ، استخرحاجی آباد، تالاب امیرکلایه ، بام سبز و تله کابین ، بقاع متبرکه ، آرامگاه شیخ زاهد گیلانی و مقبره کاشف السلطنه (موزه تاریخ چای) اشاره کرد.
    وی اظهارداشت:شهرستان لاهیجان یک هزارو 400 تخت اقامتی شامل هتل آپارتمان ، مهمانپذیر و خانه مسافر و شش دفتر اطلاع رسانی و رزرواسیون و 9دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری و 20واحد پذیرایی (رستوران ) می باشد.
    وی گفت: شهرستان لاهیجان دارای 29 اثر تاریخی و مذهبی است که 14 اثر آن جزء بناهای مذهبی شهرستان محسوب می شوند که از جمله این آثار می توان به بقعه آقاپیرجنگی ، بقعه شیخ زاهد گیلانی ، بقعه چهارپادشاه ، امیرشهید ، میرشمس الدین و مسجد اکبریه اشاره کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.