×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی و عام المنفعه در بندر کیاشهر 6 - وضعیت بخش کیاشهر در بحث زیرساخت‌های عمرانی بهتر از بسیاری از بخش‌های دیگر گیلان است - آستانه اشرفیه

همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، بخشدار بندر کیاشهر و جمعی از مسئولان، چندین پروژه عمرانی در بخش بندر کیاشهر افتتاح شد. ( گزارش تصویری)

اختصاصی «بامردم»، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از پروژه های دهه مبارک فجر شهرستان آستانه اشرفیه گفت: موضوع راه و توسعه راه ها اصل بی بدیل است که باید در توسعه همه جانبه و سایر توسعه ها مد نظر قرار گرفته و به آن توجه ویژه شود، چرا که مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد و در امر توسعه بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه کشور از لحاظ اعتباری شرایط خوبی دارد اما بسیار خوب نیست، تصریح کرد: هر سال از رویکرد نفت محور فاصله گرفته و به سمت اقتصاد غیر نفتی حرکت می کنیم و قطعا این روند تلاش بیشتر مدیران و مسئولین را می طلبد تا کمبود اعتبارات جبران شود که به لطف خدا همینگونه نیز می باشد.

فرماندار آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه ایران کشوری درحال‌توسعه است افزود: و برنامه ششم توسعه جزو برنامه‌هایی است که در دستور کار دولت قرار دارد و اقدامات نهایی خود را می‌گذراند.

افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی و عام المنفعه در بندر کیاشهر 4 - وضعیت بخش کیاشهر در بحث زیرساخت‌های عمرانی بهتر از بسیاری از بخش‌های دیگر گیلان است - آستانه اشرفیه

*خدمت صادقانه به مردم یکی از اهداف و سیاست های مهم دولت و نظام مقدس است.

وی افزود: خدمت صادقانه به مردم یکی از اهداف و سیاست های مهم دولت و نظام مقدس ما است.

رحیم حیدری با اشاره به اینکه در طول دوران شکوهمند انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای در سطح کشور و منطقه صورت گرفته تصریح کرد: کشور ما امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دنیا شناخته شده است.
وی خدمت رسانی مطلوبتر به مردم را از اهداف افتتاح پروژه های دهه فجر در این شهرستان عنوان کرد و گفت: امیدواریم افتتاح این پروزه ها رضایتمندی مردم منطقه را به همراه داشته باشد.

افتتاح و بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی و عام المنفعه در بندر کیاشهر 3 - وضعیت بخش کیاشهر در بحث زیرساخت‌های عمرانی بهتر از بسیاری از بخش‌های دیگر گیلان است - آستانه اشرفیه

بخشدار بندر کیاشهر نیز در ادامه افتتاح پروژه های این بخش در مراسم افتتاحیه سورتینگ و بسته بندی محصولات زراعی با گرامیداشت و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، دهه فجر را یادآور هویت و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: این انقلاب و این روزها یادگار با ارزش امام راحل ما و شهدای این نظام می باشد.

**بهره برداری از ۳۱ پروژه با اعتبار بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در بخش کیاشهر

حجت حاجی پور عنوان کرد: به لطف خدا در ایام الله دهه فجر امسال به همت همه مدیران بخش و شهرستان آستانه اشرفیه، ۳۱ پروژه در حوزه های مختلف در بخش بندر کیاشهر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده افتتاح داریم که به علت کمبود وقت چند پروژه را به صورت نمادین در امروز افتتاح می کنیم.

وی بهره برداری و افتتاح پروژه های عمرانی و عام المنفعه را حرکتی در راستای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دانست و افزود: فراوانی این پروژه های انجام شده نشان دهنده این است که با وجود مشکلات اقتصادی که وجود دارد مسئولین ما برای خدمت به مردم با ناداشته های خودشان تمام تلاششان را می کنند تا به داشته هایی ارزشمند برسیم و گره ای از مشکلات مردم باز کنیم.

**وضعیت بخش کیاشهر در بحث زیرساخت‌های عمرانی بهتر از بسیاری از بخش‌های دیگر گیلان است
بخشدار بندر کیاشهر در ادامه در مراسم افتتاحیه پروژه روکش آسفالت و اجرای طرح هادی روستای لب دریا تصریح کرد: وضعیت بخش کیاشهر در بحث زیرساخت های عمرانی به مراتب بهتر از بسیاری از بخش‌های دیگر گیلان است اما این به این معنا نیست که بگوییم مشکلات وجود ندارد، مطمئنا مسائل و مشکلات وجود دارد اما امید این را داریم که با وحدت و همدلی و تلاش و کوشش مدیران مسائل و مشکلات را حل کنیم.
حاجی بور با اشاره به تاکیدات دولت بر شکوفایی زیرساخت های توسعه روستایی، گفت: انشااالله سال ۹۷ بتوانیم شاهد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در روستا ها باشیم.
وی افزود: یکی از موضوعاتی که به طور جدی دنبال می شود و مورد تاکید استاندار محترم گیلان نیز می باشد بحث بوم گردی است که انشاالله با پیگیری جدی این طرح ها در بخش بندر کیاشهر خواهیم توانست زمینه سازی ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم بخش را فراهم آوریم.

به گزارش «بامردم»، از جمله برنامه ها و پروژه‌های افتتاحی در ششمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان آستانه اشرفیه می توان به افتتاح و بهره برداری از مجموعه پروژه های راه و شهرسازی به طور همزمان در صفرا بسته شامل چندین روکش آسفالت، آسفالت چندین راه روستایی و شهری به طول ۴۶ کیلومتر و ۳۰ واحد مسکن مهر ۳ جانبه جمعا به ارزش و اعتبار ۷۹۵۰۷ میلیون ریال، افتتاح و بهره برداری از ۱۴ پروژه مسکن محرومین با ۲۱۶ میلیون تومان وام بلاعوض و ۴۶ میلیون تومان کمک های خیرین و صاحبین خانه ها، سورتینگ و بسته بندی محصولات زراعی در روستای زارم کلایه، روکش آسفالت و اجرای طرح هادی روستای لب دریا و بهره برداری از پروژه های شهرداری و تعریض پل شهید بهشتی کیاشهر اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.