چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پخش برنامه رادیو انقلاب از سالن شهرداری لاهیجان
    18 بهمن 1396 - 13:31
    شناسه : 117789
    0

    برنامه رادیو انقلاب با مشارکت شهرداری لاهیجان و با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و شهروندان از سالن همایش شهرداری به طور زنده از صدای مرکز گیلان و رادیو نماهنگ شبکه باران پخش شد. نمایش رادیویی و اجرای سرود در مورد انقلاب اسلامی کاری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، پخش نمایش های طنز، برگزاری […]

    پ
    پ

    برنامه رادیو انقلاب از سالن شهرداری لاهیجان - پخش برنامه رادیو انقلاب از سالن شهرداری لاهیجان - رادیو انقلاب

    برنامه رادیو انقلاب با مشارکت شهرداری لاهیجان و با حضور شهردار، اعضای شورای شهر و شهروندان از سالن همایش شهرداری به طور زنده از صدای مرکز گیلان و رادیو نماهنگ شبکه باران پخش شد.

    نمایش رادیویی و اجرای سرود در مورد انقلاب اسلامی کاری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، پخش نمایش های طنز، برگزاری مسابقه حضوری و کتبی و گفت و گو با شهردار لاهیجان و سخنگوی شورای اسلامی شهر و تجلیل از برندگان جشنواره ساخت آدم برفی از بخش های این برنامه بود.
    مسعود کاظمی، شهردار لاهیجان در این برنامه ضمن معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی و مذهبی شهر لاهیجان افزود: این شهر با دارا بودن پتانسیل های لازم و با تلاش مجموعه مدیریت شهری به یکی از قطب های مهم استان گیلان تبدیل خواهد شد.
    وی اضافه کرد: افتتاح باشکوه سه پروژه عمرانی شهرداری با حضور استاندار محترم گیلان شامل خانه کشتی، پل فرهنگیان و پارک بانوان با اعتباری بالغ بر ۲۵/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از محل درآمدهای شهرداری و اعتبارات استانی یکی از اتفاقات خوب دهه مبارک فجر امسال می باشد.
    کاظمی گفت: معرفی لاهیجان به عنوان یکی از ۲۰ نامزد انتخاب پایتخت کتاب ایران در مراسمی با حضور دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی دیگر از خبرهای خوب برای شهروندان فهیم شهر لاهیجان در دهه فجر است.

    وی افزود: شهردای در بارش برف اخیر تمام تلاش خود را بکار بست تا رضایت مردم جلب شود و با جشنواره ساخت آدم برفی در شادی شهروندان سهیم شد و روزی به یادماندنی در این ایام ثبت شد.
    جواد تمیزکار سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این گفت و گو ضمن تشریح فعالیت های شورای شهر برای توسعه و آبادانی شهر لاهیجان گفت: هدف همه اعضای شورای شهر تلاش برای خدمت رسانی به نقاط مختلف شهر لاهیجان می باشد.
    وی به فعالیت های فرهنگی شورای شهر و شهرداری اشاره کرد و افزود: لاهیجان دارای هنرمندان مطرحی می باشد که در جشنواره های مختلف برای این شهر افتخار کسب می کنند و ما هم با برگزاری جشنواره های هنری و فرهنگی از هنرمندان این شهر حمایت می کنیم.
    وی اضافه کرد: برگزاری موفق جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان که به صورت ملی برگزار می شود یکی از اقدامات مدیریت شهری برای فرهنگ سازی مباحث مختلف در بین شهروندان می باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.