چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • باید لاهیجان را از مزایای منطقه ویژه اقتصادی بهره‌مند کنیم | طی بازدیدی که از یک هتل 5 ستاره داشتیم، هتل را آماده افتتاح ندیدم
    20 بهمن 1396 - 13:55
    شناسه : 118113
    0

    سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: با توجه به اهمیت منطقه ویژه اقتصادی بازدیدی با حضور استاندار از این منطقه به عمل آمد، منطقه ویژه اقتصادی از مباحث بسیار مهمی است که در رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار اساسی دارد، باید از ظرفیت این منطقه به خوبی استفاده کرده و شهرستان را از مزایای آن بهره […]

    پ
    پ

    این هفته لاهیجان 20بهمن ماه 97 3 - باید لاهیجان را از مزایای منطقه ویژه اقتصادی بهره‌مند کنیم | طی بازدیدی که از یک هتل 5 ستاره داشتیم، هتل را آماده افتتاح ندیدم - ijg

    سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: با توجه به اهمیت منطقه ویژه اقتصادی بازدیدی با حضور استاندار از این منطقه به عمل آمد، منطقه ویژه اقتصادی از مباحث بسیار مهمی است که در رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار اساسی دارد، باید از ظرفیت این منطقه به خوبی استفاده کرده و شهرستان را از مزایای آن بهره مند کنیم.

    اختصاصی «بامردم»، امیر جانبازی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لاهیجان (+گزارش تصویری) با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و تبریک ایام الله دهه مبار فجر اظهار داشت: در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی انسان هایی از جان خود گذشتند و با عزمی راسخ و فولادین به پا خواستند و قیام کردند تا سرنوشت کشور خود را به دست بگیرند، این مردم خواستار انحلال حکومت پهلوی و تشکیل حکومت اسلامی بودند.

    وی افزود: مردم در زمان انقلاب با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی خط و مشی آینده این کشور را ترسیم کردند که این شعار چکیده گفتمان انقلاب بود، شعاری که در آن زمان موجب شگفتی جهانیان شد و ماندگار ترین شعار انقلاب نام گرفت.

    سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان با اشاره به سالروز ورود حضرت امام به ایران، اظهار داشت: پس 15 سال دوری و تبعید در کشور های مختلف به خاطر خروشیدن بر استبداد طاغوت و به خاطر بر زبان جاری کردن حقیقت، سر انجام در دوازدهم بهمن سال 1357 به ایران بازگشتند و در این روز بزرگترین مراسم استقبال تاریخ در تهران برگزار شد به طوری که جمعیت استقبال کننده از امام به طول 33 کیلومتر می رسید.

    وی با بیان اینکه پس از ده روز از آمدن امام به ایران انقلاب به پیروزی رسید، اضافه کرد: همه ساله در این دهه که تحت عنوان دهه فجر نامگذاری شده است، مراسم، یادبودها و جشن هایی در کشورمان برگزار می شود و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی به اهتزار در آمده و تزئین بخش مراسم و جشن ها می شود.

    جانبازی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با دهه مبارک فجر و یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: باید در 22 بهمن انسجام ملی به نمایش گذاشته شود و حضور، حضوری حماسی باشد.

    وی افزود: در شهرستان لاهیجان در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر، ستاد بزرگداشت این دهه به منظور افزایش مشارکت مردم در برنامه ها اقدام به تشکیل کمیته های 20 گانه کرد و هر کمیته در راستا و چهارچوب مشخصی با هدف هم‌افزایی همه نیروها برای برگزاری مردمی‌تر برنامه های گرامیداشت دهه فجر اقدام کرد.

    این هفته لاهیجان 20بهمن ماه 97 13 - باید لاهیجان را از مزایای منطقه ویژه اقتصادی بهره‌مند کنیم | طی بازدیدی که از یک هتل 5 ستاره داشتیم، هتل را آماده افتتاح ندیدم - ijg

    سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: در این دهه با تلاش های مدیران شهرستان و بخش خصوصی 323 پروژه عمرانی و عام المنفعه با اعتباری معادل 82 میلیارد تومان و اشتغالزایی هزار و 697 نفر به صورت موقت و دائم با حضور مردم عزیز و مسئولان بهره برداری شده و یا خواهد شد.

    وی ادامه داد: از این میزان اعتبار 35 میلیارد تومان مربوط به یک هتل 5 ستاره بود که طی بازدیدی که از آن داشتیم، هتل را آماده افتتاح ندیدم و افتتاح آن را به قبل از عید موکول کردیم.

    جانبازی با اشاره به حضور استاندار گیلان در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان لاهیجان، گفت: با محوریت سه موضوع مهم گردشگری، آموزش و ورزش پروژه هایی با حضور ایشان در لاهیجان افتتاح و برنامه ریزی هایی نیز برای توسعه شهرستان در آینده انجام شد.

    وی افزود: با توجه به اهمیت منطقه ویژه اقتصادی بازدیدی با حضور استاندار از این منطقه به عمل آمد، منطقه ویژه اقتصادی از مباحث بسیار مهمی است که در رشد و توسعه شهرستان نقش بسیار اساسی دارد، باید از ظرفیت این منطقه به خوبی استفاده کرده و شهرستان را از مزایای آن بهره مند کنیم.

    سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان عنوان کرد: برای اجرای پروژه ها در شهرستان مواردی را در دستور کار قرار داده ایم، تمام پروژه های تعریف شده و یا در دست تعریف در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم نیز است، یا به طور مثال موارد زیست محیطی نیز می بایست در تمام پروژه ها رعایت شود.

    جانبازی همچنین در پایان در رابطه با برنامه ریزی های انجام شده و طرح های توسعه شهرستان نیز مواردی را مطرج کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.