شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مسئولین وظیفه دارند در کنار مردم باشند | استقلال سیاسی و فرهنگی دستاورد انقلاب اسلامی
    20 بهمن 1396 - 22:00
    شناسه : 118196
    0

    سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه مسئولین وظیفه دارند در کنار مردم باشند و برای توسعه کشور تلاش کنند خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل تفکر مردم است و همه مردم نیز می بایست در هر شرایطی از انقلاب اسلامی حمایت کنند تا زمینه سواستفاده دشمنان انقلاب و ضربه زدن به کشور فراهم نشود. به گزارش […]

    پ
    پ

    فرمانداری رودسر - مسئولین وظیفه دارند در کنار مردم باشند | استقلال سیاسی و فرهنگی دستاورد انقلاب اسلامی - سرپرست فرمانداری رودسر

    سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه مسئولین وظیفه دارند در کنار مردم باشند و برای توسعه کشور تلاش کنند خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل تفکر مردم است و همه مردم نیز می بایست در هر شرایطی از انقلاب اسلامی حمایت کنند تا زمینه سواستفاده دشمنان انقلاب و ضربه زدن به کشور فراهم نشود.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر ، علی وارسته در نمازجمعه بخش رحیم آباد اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل وحدت و پشتیبانی مردم از فرمایشات امام خمینی (ره) بود که با دست خالی و با سلاح توکل بر خدا در مقابل شاه که از بن دندان توسط استکبار مسلح شده بود پیروز شدند.

    وی استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: در زمان شاه کشورهای دیگر برای فرهنگ و سیاست ایران تصمیم می گرفتند و شاه نیز مامور اجرای دستورات آنها بود ولی انقلاب اسلامی باعث شد تا در زمینه سیاست و فرهنگ جامعه به استقلال دست یابیم.

    سرپرست فرمانداری رودسر گفت: همه مردم در تعیین سرنوشت کشور و انتخاب مسئولان به صورت مستقیم و غیرمستقیم مسئول هستیم که از طریق مردم سالاری آزاد ایجاد می شود و باید شکرگذار این نعمت بزرگ باشیم.

    وارسته با بیان اینکه مسئولین وظیفه دارند در کنار مردم باشند و برای توسعه کشور تلاش کنند خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل تفکر مردم است و همه مردم نیز می بایست در هر شرایطی از انقلاب اسلامی حمایت کنند تا زمینه سواستفاده دشمنان انقلاب و ضربه زدن به کشور فراهم نشود.

    وی با اشاره به دو اولویت دولت برای اشتغال زایی و فقر زدایی بیان کرد: در دوره یازدهم دولت خدمات هایی را به مردم ارائه داده است که این توسعه عمرانی و فرهنگی همچنان ادامه دارد و همه باید تلاش کنیم تا با ایجاد زمینه های لازم و اجرای درست اصول دولت، زمینه ایجاد اشتغال و کارآفرینی را فراهم کنیم که در کنار اشتغال، فقر نیز از بین خواهد رفت.
    وارسته با اشاره به اهمیت حضور در راهپیمایی ها افزود: از مردم رودسر نیز درخواست میکنم پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی شرکت کنند تا مشتی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان انقلاب اسلامی باشد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.