×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رحیم حیدری فرماندار آستانه اشرفیه - دولت تدبیر و امید جز بهترین دولت های بعد از انقلاب است - آستانه اشرفیه

فرماندارشهرستان آستانه اشرفیه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه بندر کیاشهر گفت : دولت تدبیر و امید جز بهترین دولت های بعد از انقلاب است اما وقتی ما مسئولین محلی نخواهیم از اختلافات معمولی دست برداریم ، هیچ چیز بدست نخواهیم آورد

به گزارش «بامردم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه ؛ پس از دیدار چهره به چهره مردم و مسئولین در مسجد جامع بندر کیاشهر مهندس حیدری فرماندار شهرستان بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه بندرکیاشهر به پشت تریبون رفت و سخنان خود را با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ، تقدیر و تشکر از حجت الاسلام والمسلمین کریمی امام جمعه محترم ، اعضای ستاد اقامه نماز جمعه و بخشدار ، شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهربندر کیاشهر آغاز نمود .

مهندس حیدری در ابتدای سخنرانی خود اظهار نمود : طی ده سال گذشته ابتدا و انتهای سال مزین به عطر و بوی دخت پیغمبر اسلام می باشد و دهه فجر امسال نیز مزین به نام مبارک حضرت زهرا (س) شده است . از بارزه های انقلاب اسلامی اینست که همه مردم فارغ از هر تمایزی در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی ( ره ) نقش داشتند و الحمدالله در برهه های دیگر انقلاب مانند جنگ تحمیلی حضور صددرصدی و قطعی داشتند . الحمدالله نظام جمهوری اسلامی در طی انقلاب اسلامی و بعد از آن با رهبری های حضرت امام و مقام معظم رهبری توانسته است مراحل مختلف و برهه های حساس را پشت سر بگذارد و نظام از ثبات مقتدرانه ای برخوردار شد . بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بدلیل شرایط بعد از انقلاب (مانند همه انقلاب ها) در داخل کشور با قومیت های مختلفی روبرو بودیم که خواستند به کشور ضربه بزنند و کشور را تکه تکه کنند و بعد از آن جنگ تحمیلی پیش آمد که در مقابل نه یک کشور بلکه تمام دنیای استکبار ایستادیم .

مهندس حیدری در ادامه گفت : نکته حائز اهمیت اینست با اینکه دولت تدبیر و امید جز بهترین دولت های بعد از انقلاب است اما باید توجه داشته باشید که دولت هر چقدر قوی و با برنامه باشد ، اما وقتی ما مسئولین محلی نخواهیم که همکاری داشته باشیم و از اختلافات معمولی صرف نظر کنیم و با یکدیگر همکاری نکنیم هیچ چیز بدست نخواهیم آورد ، دولت قدرت و اعمال خود را مانند تخصیص اعتبار انجام خواهد داد . اگر داخل بخش و شهرستان مدیران با مردم و بلعکس با یکدیگر همکاری نداشته باشند نتایج لازم گرفته نمی شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت : طی دو سال گذشته مردم مشکل آب کشاورزی نداشتند و این نتیجه همراهی مردم با مسئولان است . ما در طی سالهای قبل درگیر آفات و امراض بادام زمینی بودیم که ظرف ۲ سال گذشته با هدف گذاری و الویت سنجی که انجام شد ، ضرورت ایجاد ایستگاه تحقیقات بادام زمینی توسط مردم و مسئولین از طریق رسانه ها ، مصاحبه ها ، جشنواره ها و خطبه های نماز جمعه مطرح گردید که الحمدالله در دهه فجر امسال با دست ائمه جمعه محترم شهرستان مرکز تحقیقات بادام زمینی افتتاح گردید.

مهندس حیدری گلرودباری در پایان گفت : خداوند در قرآن کریم می فرماید ؛ ان الله لا یغیر ما بقوم حتی بغیر ما به انفسهم ، به این معنا که اگر مردم خودشان نخواهند چیزی را تغییر نمی دهند ، این شاید از این حیث باشد که خداوند به اراده مردم اهمیت می دهد . در رابطه با اقتصاد مقاومتی نیز به همین شکل است .

چیزی که مقام معطم رهبری به تشخیص درست خود می فرمایندکه با اقتصاد مقاومتی می توانیم به رشد برسیم. در شهرستان نیز درحوزه صنعت کمیته ای تشکیل شده است که به واحد های صنعتی و تولیدی سرکشی و از مشکلات آنان از نزدیک بازدید می نمایند تا واحدهای صنعتی و تولیدی مغفول واقع نشوند و الحمدالله در شهرستان کارگاه و کارخانه ای وجود ندارد که مشکل خاصی در حوزه اداری شهرستان داشته باشد که حل نگردیده باشد . در زمینه گردشگری نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی داریم ، اینجاست که ویژه خواهد بود ادارات ذیربط کار خود را تمام و کمال انجام خواهند داد اما ضرورت دارد مردم عزیزمان کاملا همکاری لازم را داشته باشند .

گفتنی است پس از سخنرانی نماز جمعه توسط حجت الاسلام والمسلمین کریمی امام جمعه محترم بندر کیاشهر خوانده شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.