پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پنج پروژه مهم شهری تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت
    21 بهمن 1396 - 20:29
    شناسه : 118414
    0

    شهردار آستانه‌اشرفیه در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرداری از اجرای ۵ پروژه مهم شهری تا سال جاری در این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری آستانه اشرفیه، عبدالرضا سلیمانی که در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری در سالن افتتاح پروژه‌ها را بهانه‌ای برای تقدیر از شهروندان و مسئولین عنوان کرد و از […]

    پ
    پ

    عبدالرضا سلیمانی شهردار آستانه اشرفیه - پنج پروژه مهم شهری تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت - آستانه‌اشرفیه

    شهردار آستانه‌اشرفیه در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر شهرداری از اجرای ۵ پروژه مهم شهری تا سال جاری در این شهر خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری آستانه اشرفیه، عبدالرضا سلیمانی که در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شهرداری در سالن افتتاح پروژه‌ها را بهانه‌ای برای تقدیر از شهروندان و مسئولین عنوان کرد و از همراهی شورای چهارم در انتخاب ایشان به سمت شهردار و تفویض ادامه خدمت از سوی شورای پنجم تقدیر و قدردانی کرد.

    شهردار آستانه‌اشرفیه با اشاره به پروژه‌های دو سال خدمت خود در شورای چهارم گفت: لوله‌گذاری به طول ۹ کیلومتر برای آب‌های سطحی، جدول‌گذاری و رنگ‌آمیزی به طول ۴۲ کیلومتر، موزاییک‌کاری به متراژ ۷۵۰۰ متر، جدول‌گذاری در سطح خیابان به طول ۲۹ کیلومتر و بازگشایی عرصه و اعیان در ۱۲۰ مورد را ازجمله فعالیت‌های شهرداری برشمرد.

    و ی بابیان اینکه در آستانه سی و نهمین جشن انقلاب اسلامی هستیم و افتتاح ۱۰ پروژه در دستور کار ما قرار داشت اظهار کرد: ۵ پروژه از این مجموعه را با همدلی و همراهی مردم و با پرداخت عوارض و منابع داخلی توانستیم به اتمام برسانیم که امروز آن‌ها را مورد بهره‌برداری قرار می‌دهیم.

    شهردار آستانه‌اشرفیه با ذکر جزئیات پروژه‌های شهرداری در سال جاری از افتتاح و بهره‌برداری ۵ پروژه عمرانی با هزینه بالغ‌بر ۲۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در دهه مبارک فجر خبر داد.

    دکتر عبدالرضا سلیمانی با اشاره به پروژه‌های افتتاحیه دهه فجر ۹۶ اظهار کرد: فاز ۲ بوستان دکتر حشمت به مساحت ۲ هزار ۳۸۰ مترمربع و بااعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، میدان شهدای خوش‌سیرت و تعریض ادامه بلوار خوش‌سیرت به طول ۷۰۰ متر بااعتبار معادل ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و احداث بوستان کورکا به مساحت ۷۰۰ مترمربع بااعتبار معادل ۸۵۰ میلیون ریال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

    وی بازگشایی، جدول‌گذاری و آسفالت ادامه بلوار امام حسین (ع) به سمت پل شهید بهمنیار به طول ۱۵۰۰ متر و بااعتبار ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و احداث سالن سرپوشیده شهربازی به مساحت ۴۶۰ مترمربع و بااعتبار معادل ۹ میلیارد ریال از بخش خصوصی از دیگر پروژه‌های دهه فجر امسال نام برد

    شهردار آستانه‌اشرفیه جاده چهار باندِ کیسم به طول ۱۰۰۰ متر، جدول‌گذاری و زیرسازی میدان شهید حسن دوخت کورکا تا دانشگاه پیام نور به طول ۷۵۰ متر، جاده آستانه به کما چال به طول ۱۴۰۰ متر (۶۰۰ متر انجام‌شده)، طرح گردشگری پل تا پل که حدود ۱۱۰۰ متر زیرسازی و جدول‌گذاری شده است و پروژه ساختمان آتش‌نشانی شماره ۲ به متراژ ۴۶۰ مترمربع از پروژه‌های شهرداری در فاز دوم بعد از دهه فجر نام برد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.