پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت تدبیر و امید گام های مهمی در حوزه سلامت برداشته است
    22 بهمن 1396 - 18:45
    شناسه : 118608
    0

    نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید گام های مهم و خوبی در زمینه درمان و حوزه سلامت جامعه برداشته است. به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ذبیح نیکفر در مراسم بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لیالستان لاهیجان افزود: طرح تحول سلامت از کارهای […]

    پ
    پ

    ستاد دکتر روحانی لاهیجان 16 - دولت تدبیر و امید گام های مهمی در حوزه سلامت برداشته است - با مردم

    نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تدبیر و امید گام های مهم و خوبی در زمینه درمان و حوزه سلامت جامعه برداشته است.

    به گزارش خبرگزاری خانه ملت، ذبیح نیکفر در مراسم بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لیالستان لاهیجان افزود: طرح تحول سلامت از کارهای خوب دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت است و دولت در این زمینه گام های خوبی برداشته و فضاهای خوبی فراهم شده که با این طرح هدف مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم دغدغه درمان در بیمارستان نداشته باشند، برآورده شده است.

    نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: لاهیجان بزودی با بهره برداری از چند بیمارستان بخش خصوصی و یک بیمارستان بخش دولتی، به قطب درمانی در شرق گیلان تبدیل خواهد شد و از نظر شاخص های درمانی وضعیت مناسبی بدست خواهد آورد.

    معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این مراسم گفت: طرح تحول سلامت هدیه مقام معظم رهبری است که توسط دولت تدبیر و امید تحقق یافته و ارائه خدمات در این بخش بیشتر نیز خواهد شد.

    دکتر داودی افزود: بزودی بیمارستان پیروز در لاهیجان با محوریت پوشش شرق گیلان در لاهیجان افتتاح خواهد شد و لاهیجان با درمان بیماری سرطان به یکی از مراکز سلامت در گیلان تبدیل خواهد شد.

    در نهمین روز از دهه مبارک فجر چند طرح بهداشتی ، اجتماعی و اقتصادی با حضور جمعی از مسئولان در شهرستان لاهیجان به بهره برداری رسید که یکی از این طرح ها مرکز خدمات جامع سلامت روستایی لیالستان بود که در این مرکز خدمات پزشکی ، مامایی ، دندانپزشکی و بهداشتی ارائه می شود.

    این مرکز در زمینی به مساحت ۶۹۰ مترمربع و زیربنای ۴۷۰مترمربع در مدت ۱۸ماه و با اعتبار ۵۸۰میلیون تومان و تجهیز ۵۰میلیون تومان احداث شده است.

    زمین این واحد از سوی دو فرد خیر اهدا شده که هیچیک هم اکنون در قید حیات نیستند.

    به گزارش ایرنا، یک بخش جدید واحد ترک اعتیاد در شهرستان لاهیجان نیز امروز با حضور مسئولان شهرستان افتتاح شد، این مرکز ترک توسط بخش خصوصی با ۲۹بیمار و چند خدمه تاسیس و اداره می شود.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.