پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41358 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تبریک فیروز فاضلی بخاطر موفقیت هنرمندان گیلانی حاضر جشنواره فیلم فجر
    23 بهمن 1396 - 16:58
    شناسه : 118808
    0

    فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در پی کسب افتخارات هنرمندان گیلانی «هومن سیدی» و «کامبوزیا پرتوی» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر پیام تبریک صادر کرد. به گزارش «بامردم»، در این پیام آمده است: به عنوان متولی اصحاب هنر در استان، ضمن ابراز خرسندی از کسب سیمرغ بلورین سی […]

    پ
    پ

    دکتر فیروز فاضلی - تبریک فیروز فاضلی بخاطر موفقیت هنرمندان گیلانی حاضر جشنواره فیلم فجر - با مردم

    فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان در پی کسب افتخارات هنرمندان گیلانی «هومن سیدی» و «کامبوزیا پرتوی» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر پیام تبریک صادر کرد.

    به گزارش «بامردم»، در این پیام آمده است:

    به عنوان متولی اصحاب هنر در استان، ضمن ابراز خرسندی از کسب سیمرغ بلورین سی و ششمین جشنواره فیلم فجر توسط هنرمندان گیلانی هومن سیدی و کامپوزیا پرتوی این موفقیت را تبریک عرض نموده و امیدوارم در آینده نیز شاهد درخشش مستمر و روزافزون هنرمندان گیلانی در تمامی حوزه‌ها باشیم.

    همت بلند و کوشش پر ثمر این هنرمندان ارزشمند را ارج نهاده و سلامتی و بهروزی را از درگاه یکتای هنرمند عالم برای تمامی هنرمندان ایران زمین خواستارم.

    فیروز فاضلی
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.