جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تهدید امنیت غذایی از طریق بیوتروریسم از ترفندهای دشمنان است
    23 بهمن 1396 - 22:01
    شناسه : 118841
    0

    فرمانده سپاه قدس گیلان تهدید امنیت غذایی از طریق بیوتروریسم را یکی از ترفندهای دشمنان عنوان کرد و گفت:امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. به گزارش «بامردم»، سردار محمد عبدالله‌پور در طرح رونمایی از مطلوب سازی برنج در سالن شهدای صالحین، ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در […]

    پ
    پ

    محمد عبدالله‌پور - تهدید امنیت غذایی از طریق بیوتروریسم از ترفندهای دشمنان است - با مردم

    فرمانده سپاه قدس گیلان تهدید امنیت غذایی از طریق بیوتروریسم را یکی از ترفندهای دشمنان عنوان کرد و گفت:امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    به گزارش «بامردم»، سردار محمد عبدالله‌پور در طرح رونمایی از مطلوب سازی برنج در سالن شهدای صالحین، ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد:حضور بی نظیر مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تمامی توطئه‌های دشمنان را بار دیگر خنثی کرد و اقتدار ایران اسلامی را به منصه ظهور گذارد.

    وی با بیان اینکه نظام سلطه در دو بخش دفاعی و اقتصادی ایران را مورد هجمه خود قرار داده است،تصریح کرد:در بخش دفاعی ایران اسلامی به قدرتی رسیده است که موجب هراس دشمنان شده است.

    فرمانده سپاه قدس گیلان بر امنیت غذایی در حوزه برنج تاکید کرد و گفت:امنیت غذایی کمتر از امنیت دفاعی نیست،زیرا به تعبیر مقام معظم رهبری قلعه‌ای که دارای مهمات باشد اما از آب و غذای کافی برخوردار نباشد نمی‌تواند حفظ شود.

    عبدالله‌پور تأمین امنیت غذایی و مطلوب سازی کیفیت غذایی را از برنامه های مهم بسیج مهندسین کشاورزی در استان خواند و گفت:در حوزه مطلوب سازی برنج تنها سازمان‌های دخیل سپاه پاسداران و جهاد کشاورزی نیستند بلکه تمام نهادهای مربوطه باید با وحدت و همدلی در خودکفایی برنج تلاش نمایند.

    وی پاسداری از انقلاب را مهمترین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت:هرجایی که نظام و مردم به حضور سپاه نیاز داشته باشند، سپاه با تمام قدرت ورود و در راستای حل مشکلات گام خواهد برداشت.

    فرمانده سپاه قدس گیلان تهدید امنیت غذایی از طریق بیوتروریسم را یکی از ترفندهای دشمنان عنوان کرد و گفت:امنیت غذایی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

    عبدالله‌پور با بیان اینکه سپاه در حوزه اجتماعی نیز ورودی فعال دارد،افزود:در اغتشاشات اخیر 35 درصد از افراد بازداشت شده دارای معضلات و مشکلات اجتماعی بودند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.