×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

دروغ - «چوپان دروغگو» در شبکه سه -

برنامه «شوک» که به معضلات اجتماعی می‌پردازد، این هفته سراغ کلاهبرداری‌های پیامکی می‌رود.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه مستند «شوک» که این هفته به موضوع کلاهبرداری پیامکی می‌پردازد، فردا (سه‌شنبه ۲۴ بهمن)، ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

فرشاد شکیبی، تهیه‌کننده مستند شوک درباره این قسمت می‌گوید: «این قسمت از مجموعه برنامه «شوک» با عنوان «چوپان دروغگو» به پرونده کلاهبردار پیامکی می‌پردازد و مراحل کلاهبرداری را تا دستگیری کلاهبردار نمایش می‌دهد. در این برنامه همچنین با کارشناسان قضایی و انتظامی درخصوص اقدامات انجام شده گفتگو می‌کنیم.»

او ادامه داد: «کلاهبرداری با ارسال یک پیامک آغاز می‌شود که از یافتن گنجی توسط یک چوپان ساده و کم‌سواد خبر می‌دهد و مالباختگان به عنوان خوش‌شانس‌ترین کسی که این پیامک به او ارسال شده انتخاب می‌شوند و کلاهبردار با مشتری قرار می‌گذارد تا گنج را تحویل دهد و با ترفند و زیرکی پس از دریافت پول از مشتری، سکه‌های تقلبی را تحویل می‌دهد و سریع از وعده‌گاه می‌گریزد.»

مجموعه مستند «شوک» به تهیه‌کنندگی فرشاد شکیبی، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که به بررسی معضلات اجتماعی می‌پردازد. این برنامه سه‌شنبه‌ها بعد از اخبار شبانگاهی روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌رود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.