سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیام تقدیر و تشکر روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، از زحمات اصحاب رسانه در دهه مبارک فجر
    24 بهمن 1396 - 10:00
    شناسه : 118899
    0

    روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، با صدور پیامی از زحمات اصحاب رسانه در دهه مبارک فجر تقدیر کرد. متن پیام به شرح ذیل میباشد: همواره نقش اصحاب محترم رسانه در آگاه سازی جامعه بی نظیر بوده و بی‌شک آگاهی از شیوه های نوین ارتباطی و اطلاع‌ رسانی و همچنین التزام به آن نیز ضرورت هایی را […]

    پ
    پ

    عمومی فرمانداری لاهیجان - پیام تقدیر و تشکر روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، از زحمات اصحاب رسانه در دهه مبارک فجر - با مردم

    روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، با صدور پیامی از زحمات اصحاب رسانه در دهه مبارک فجر تقدیر کرد.

    متن پیام به شرح ذیل میباشد:

    همواره نقش اصحاب محترم رسانه در آگاه سازی جامعه بی نظیر بوده و بی‌شک آگاهی از شیوه های نوین ارتباطی و اطلاع‌ رسانی و همچنین التزام به آن نیز ضرورت هایی را به همراه دارد که از جمله مهمترین این ضرورتها، اخلاق‌ مداری، امانت ‌داری و ارزش ‌آفرینی می باشد.

    در این میان خبرنگاران، عکاسان و رسانه‌های گروهی از صدا و سیما گرفته تا خبرگزاری ها، سایت ها و شبکه های اجتماعی، در طول ایام دهه مبارک فجر در کنار روابط عمومی فرمانداری، تلاشی کم نظیر و بی بدیل داشتند تا اخبار افتتاح پروژه ها را در سریع ترین زمان ممکن به صورت مستقیم در اختیار مخاطبان قرار دهند.

    صفحات خبرگزاری ها و روزنامه ها و پایگاه های خبری سرشار از واژگان زیبای امت ولایت مدار لاهیجان شد و بار دیگر وحدت ملّی و انسجام اسلامی را به جهانیان نمایاند و عصر بیداری را آشکارتر ساخت.

    در طول 39 سال عمر پربرکت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره رسانه‌ها در تمامی صحنه‌ها حضور فعال داشته‌ و در مسیر تحقق اهداف والای نظام جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند.

    تلاش شما عزیزان هرگز قابل وصف و تقدیر نخواهد بود؛ اما در راستای انجام وظیفه ضروری است از این همراهی تشکر و قدردانی نموده و به پاس انعکاس اخبار دقیق و اطلاع رسانی مناسب، سپاسگزار شما باشیم و امیدوار به اینکه همچون همیشه در تمامی عرصه ها #همدل و #همراه کنارمان باشید.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.