×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۲ ۱۴ ۱۸ ۲۰ ۴۸ - دستگیری عامل ارسال محتوای بی‌شرمانه به زن و شوهر گیلانی در شبکه اجتماعی - با مردم

عامل ارسال محتوای بی شرمانه به شهروند گیلانی در شبکه اجتماعی، در یکی از استان های شمالی کشور شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ “ایرج محمدخانی” در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی زن و شوهر ۲۶ و ۲۷ ساله گیلانی مبنی بر ارسال محتوای بی شرمانه برای آنها در شبکه اجتماعی موبایلی، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل ارسال محتوای بی شرمانه به شکات در شبکه اجتماعی موبایلی که مردی ۳۶ساله اهل و ساکن یکی از استانهای شمالی کشور بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.
سرهنگ محمدخانی اظهار داشت: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهم به صراحت به بزه انتسابی خود و ارسال مطالب موهن و بی شرمانه از طریق شبکه اجتماعی به شکات اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.
سرهنگ محمدخانی در پایان از شهروندان خواست، در انتخاب پیام رسان های موبایلی شرکت های بیگانه و استفاده از خدمات آن ها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند، در ارتباط ، انتشار و اشتراک تقوای رسانه ای را رعایت کنند، برای اعتماد و دوستی در فضای مجازی وسواس به خرج دهند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.irیا ایمیل این پلیس به نشانیGfata@police.irگزارش نمایند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.