پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آیین افتتاح مرکز کنترل ترافیک در رشت برگزار شد
    26 بهمن 1396 - 15:03
    شناسه : 119480
    0

    آیین افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهرداری و مرکز کنترال ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان امروز در شهرستان رشت با حضور فرماندار و شهردار شهرستان رشت، اعضای شورای شهر، جانشین انتظامی و رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، شهردار رشت در این مراسم با بیان اینکه اگر […]

    پ
    پ

    افتتاح مرکز کنترل ترافیک در رشت - آیین افتتاح مرکز کنترل ترافیک در رشت برگزار شد - در رشت

    آیین افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهرداری و مرکز کنترال ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان امروز در شهرستان رشت با حضور فرماندار و شهردار شهرستان رشت، اعضای شورای شهر، جانشین انتظامی و رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، شهردار رشت در این مراسم با بیان اینکه اگر قرار است رشت مقصد گردشگری باشد، معضلات ترافیکی باید به سرعت برطرف شوند، اظهار داشت: ترافیک تهدیدکننده اقتصاد مبتنی بر گردشگری رشت است‌.
    دکتر نصرتی با اشاره به اینکه مرکز کنترل ترافیک شهرداری هنوز به امکانات و تجهیزات بیشتری نیاز دارد، تصریح کرد: هر روز ۴۰۰ هزاز نفر به رشت وارد می‌شوند و این موضوع نشان از اهمیت پایش تصویری دارد.
    وی با تاکید بر اینکه ترافیک سنگین آثار منفی خاص خودش را روی روح و روان شهروندان دارد، خاطرنشان کرد: باید به صورت شفاف برای رفع این معضلات اقدام کرد.
    در ادامه این مراسم، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بیان اینکه امروز موضوع ترافیک در تمام دنیا اهمیت بسیار زیادی دارد، اظهار داشت: علاوه بر فرهنگ، داشتن ابزار و ساختن زیرساخت‌ها نیز نقش موثری در حل شدن معضلات ترافیکی دارند.
    این مقام انتظامی پلیس و شهرداری را در زمینه کاهش تخلفات رانندگی مکمل هم دانست و اضافه کرد: گیلان از شروع سال ۹۶ در زمینه کاهش کشته‌های تصادفات رانندگی یکی ار موفق‌ترین استان‌های کشور بوده است.
    وی با اشاره به اینکه میز کار پلیس در خیابان است، تصریح کرد: نیروی انتظامی در هر شرایطی باید خدمت به شهروندان را در اولویت قرار بدهد.
    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کاهش تصادفات و تلفات را هدف اصلی افتتاح مرکز کنترل ترافیک دانست و افزود: رشت باید به یک شهر هوشمند تبدیل شود.
    سرهنگ محمدی اضافه کرد: اگر به ترافیک توجهی نشود، این پدیده بحران زا خواهد‌ بود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.