سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت برگزار شد + تصاویر
    26 بهمن 1396 - 23:59
    شناسه : 119547
    1

    همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در رشت برگزار شد. همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال با حضور آیت‌ا… زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان، دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان و جمعی از مدیران و رزمندگان استان‌های گیلان و مازندران و گلستان در […]

    پ
    پ

    همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار در رشت برگزار شد.

    همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال با حضور آیت‌ا… زین‌العابدین قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان، دکتر مصطفی سالاری استاندار گیلان و جمعی از مدیران و رزمندگان استان‌های گیلان و مازندران و گلستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد.

    نماینده ولی‌فقیه در گیلان در این مراسم با بیان اینکه خدمات رزمندگان در جبهه‌ها موجب بقا، رشد و بالندگی نظام جمهوری اسلامی شد اظهار کرد: ولایت‌فقیه عاملی است که می‌تواند کشور را در صراط مستقیم هدایت کند.

    آیت‌الله زین‌العابدین قربانی گفت: داشتن امام و پیشوا تنها برای کشور کافی نیست و مردم نیز باید مطیع رهبری باشند.

    وی با تأکید بر اینکه اکنون جامعه ایرانی مطیع مقام معظم رهبری هستند بیان کرد: در جامعه نباید اختلاف وجود داشته باشد و حفظ وحدت اسلامی از اوجب واجبات است.

    استاندار گیلان نیز در این همایش با تأکید بر برگزاری گردهمایی رزمندگان و ایثارگران اظهار کرد: نیاز واقعی جامعه برگزاری چنین مراسم هایی برای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

    دکتر مصطفی سالاری افزود: هدف تمام کسانی که آن روزها جان‌فشانی کردند دفاع از انقلاب و ولایت بود که در این امر سربلند بیرون آمدند.

    استاندار گیلان گفت: همه قدردان آن رشادت‌ها هستند و کلام رزمندگان مؤثر است و در صداقت آن‌کسی تردید نمی‌کند.

    سالاری با اشاره به اینکه در خلوص کلام رزمندگان دوران دفاع مقدس کسی تردید نمی‌کند بیان کرد: در مسائل اجتماعی باید رزمندگان دغدغه‌های خود را بروز دهند و نگذارند عده‌ای دیگر از سکوت رزمندگان ما استفاده کنند زیرا کلام رزمندگان دوران دفاع مقدس ثمربخش است.

    وی با اشاره به اینکه مقام و منصب مسئولان ثمره جان‌فشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است گفت: اگر رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود الآن مسئولان این مقام‌ها را نداشتند.

    گفتنی است شهر بندری فاو درزمستان سال ۶۴ با آغاز عملیات غرور آفرین والفجر ۸ به تصرف ایران درآمد.

    همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت 1 - همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت برگزار شد + تصاویر - استان گیلان همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت 2 - همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت برگزار شد + تصاویر - استان گیلان همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت 3 - همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت برگزار شد + تصاویر - استان گیلان همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت 4 - همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت برگزار شد + تصاویر - استان گیلان همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت 5 - همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت برگزار شد + تصاویر - استان گیلان همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت 6 - همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت برگزار شد + تصاویر - استان گیلان همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت 7 - همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت برگزار شد + تصاویر - استان گیلان همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت 8 - همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت برگزار شد + تصاویر - استان گیلان همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت 9 - همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت برگزار شد + تصاویر - استان گیلان همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت 10 - همایش وحدت و همدلی رزمندگان خطه شمال در رشت برگزار شد + تصاویر - استان گیلان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.