×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

نخستین همایش ملی فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری در آستارا 7 - آستارا مینیاتوری از فرصت‌های توسعه در کشور است | برنامه برندسازی آستارا در زمینه های مختلف را ادامه می‌دهیم - آستارا

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: این شهرستان را میتوان به جهت دارا بودن موقعیتی خاص، مینیاتوری از فرصت های توسعه کشور دانست که باید با برنامه ریزی و معرفی ظرفیت های آن، توسعه آستارا را شتاب بخشیم.

دکتر یونس رنجکش در همایش ملی فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری آستارا که برای نخستین بار به ابتکار فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: موقعیت های گردشگری و تجاری این شهرستان بهترین فرصت سرمایه گذاری است و سرمایه گذاران داخلی و خارجی میتوانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد : جذابیت های زیادی برای سرمایه گذاری در این شهرستان ایجاد شده و برنامه برندسازی آستارا را در زمینه های مختلف ادامه می دهیم.

وی اظهار کرد: دولت با سرمایه گذاری و مشارکت جمهوری آذربایجان، خط ریلی آستارا – آستارا را به ثمر نشاند و فرصت های سرمایه گذاری آستارا در اقتصاد کشور تحول ایجاد خواهد کرد.

رنجکش اضافه کرد: خط ریلی آستارا – آستارا نقطه کانونی کریدور شمال – جنوب  است و تاثیر آن در حوزه تجارت خارجی غیرقابل انکار خواهد بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.