×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حضور علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان 11 - تک تک مسئولین مدیون خون شهدا هستند | درخواست تکمیل مزار شهدای ماچیان - با مردم

علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان اولین روز کاری اش را مهمان مردم رودسر بود. (گزارش تصویری)

به گزارش روابط عمومی فرمانداری رودسر، در ابتدا علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با علی وارسته فرماندار رودسر در محل فرمانداری دیدار و در این دیدار پتانسیل ها و ظرفیت های این شهرستان بررسی شد.

فرماندار رودسر همچنین از اقدامات و عملکردها در طول حضور دو ماهه خود در این شهرستان گزارشی ارائه داد.

عصر دیروز پنجشنبه نیز خانواده شهید عشوری میزبان معاون جدید سیاسی و امنیتی گیلان شد.
جمشیدنژاد در این دیدار از حضور چندین ساله اش در سیستان و بلوچستان گفت و افزود: زمانیکه حسن آقای عشوری به شهادت نائل آمد در سیستان یلوچستان خدمت می کردم و کامل ایشان را میشناختم اما سعادت دیدار برایم حاصل نشد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان اضافه کرد: هر چه داریم از خون پاک شهیدان است و تک تک مسئولین مدیون خون شهدا هستند.
مدیرکل بنیاد شهید و اموررایثارگران گیلان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور جمشیدنژاد، افزود: شهید عشوری یکی از جوانان باغیرتی بود که با سن کم اما با مدارج عرفانی توانست پس از سالیان سال چشم انتطاری به درجه رفیع شهادت نائل بیاید.
پاکاری افزود: همچون عشوری در عصر کنونی کمتر به چشم می آیند کسی که هیچ برای خود نخواهد، حتی خانواده اش نیز پس از شهادت دریافتند که حسن عشوری چه کارهایی برای رضایتمندی خداوند و خشنودی قلب مقام معظم رهبری انجام داده است.
سرپرست فرمانداری رودسر نیز در این دیدار با اشاره به اینکه جوانان این مرز و بوم همیشه مایه فخر و مباهات بودند و هستند افزود: شهید عشوری یقینا یکی از همان جوانان مخلصی است که شهد گوارای شهادت را با اعمال نیک خود بنوشد و با همان اعمال و رفتار و شخصیت نیک سرشت توانست الگویی برای نسل جدید و جوان ما شود.
دکتر وارسته گفت: افتخار می کنیم شهرستان رودسر چنین گوهر ارزشمندی را در خود پرورش داده و مایه مباهات است که خانواده شهید عشوری این چنین با صبر و شکیبایی توانستند غم از دست دادن تنها فرزند ذکور خود را در راه ارزشهای انقلاب اسلامی و خشنودی قلب امام زمان در راه اعتلای دین به جان بخرند و حسینی وار به ادامه طریق بپردازند .
وی با اشاره به اینکه نسل جدید می توانند با الگوپذیری از این جوان ایثارگر طی طریق نمایند اظهار داشت: اینکه این جوان چگونه توانست با این سن کم و با زبان روزه در حریم امن الهی قرار گیرد و افتخار شهادت را به گردن آویرد و اینکه چگونه زندگی نمود که توانست به این افتخار دست یابد، جملگی از مواردی است که نسل جوان ما می تواند از آن بهره مند شود.
پدر شهید نیز در این دیدار از سجایای اخلاقی حسن عشوری سخنانی را مطرح کرد و در پایان از معاون سیاسی و امنیتی استاتداری گیلان خواست تا نسبت به تکمیل مزار شهدای ماچیان و اعتبار تخصیص یافته یاری گر باشد.
وی تاکید کرد: تسریع در روند ساخت یادمان ۱۵ شهید باعث خشنودی قلب خانواده های شهدا خواهد شد و این برای هر خانواده شهید ارزشمند است .
در پایان این دیدار پدر شهید عشوری فرازی از وصیت نامه شهید عشوری خطاب به مسیولین را قرائت نمود.
بسیجی شهید حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان (عج) در درگیری مسلحانه با عوامل تروریستی در چابهار در راه دفاع از امنیت کشور به فیض شهادت رسیده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.