چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41424 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حمایت از سرمایه‌گذاران و ایده‌پردازان این شهر در دستور کار شورای پنجم لاهیجان است
    27 بهمن 1396 - 12:56
    شناسه : 119614
    0

    رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و ایده‌پردازان این شهر در دستور کار شورای پنجم لاهیجان است. آرمان پوریاسری در گفت‌وگویی اظهار کرد: امروزه در جوامع پیشرفته بکارگیری سرمایه گذاران در بخش مسکن ، گردشگری و شهری لازمه ایجاد آرامش و رضایت شهروندان است . وی با تاکید بر اینکه […]

    پ
    پ

    پوریاسری - حمایت از سرمایه‌گذاران و ایده‌پردازان این شهر در دستور کار شورای پنجم لاهیجان است - آرمان پوریاسری

    رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر لاهیجان گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران و ایده‌پردازان این شهر در دستور کار شورای پنجم لاهیجان است.

    آرمان پوریاسری در گفت‌وگویی اظهار کرد: امروزه در جوامع پیشرفته بکارگیری سرمایه گذاران در بخش مسکن ، گردشگری و شهری لازمه ایجاد آرامش و رضایت شهروندان است .

    وی با تاکید بر اینکه لاهیجان تشنه سرمایه گذاری است، افزود: لاهیجان با قدمت تاریخی و مواهب طبیعی می تواند به جایگاه اصلی خود و بار دیگر به عنوان عروس ایران مطرح شود .

    رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر لاهیجان با توجه به کسب عنوان انبوه ساز برتر توسط مهندس فرامرز جهاندیده ، گفت : شهرداری لاهیجان و شورای شهر لاهیجان باید قدر سرمایه گذاران بومی را داشته باشد و با ایجاد فضایی مناسب شرایطی ایجاد کنیم که سرمایه گذاری در لاهیجان با همکاری این عزیزان بیشتر باشد .

    پوریاسری با اشاره بر اینکه لاهیجانی ها لایق بهترین ها هستند ، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذار برای پروژه های همچون استخر حاجی آباد و … لاهیجان را به سوی قطب گردشکری منطقه خواهد برد .

    عضو کمسیون عمران شورای شهر لاهیجان گفت : با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری و تاکید بر اقتصاد مقاومتی ، بکارگیری سرمایه گذاران بومی و تشویق آنها برای سرمایه گذاری در شهر خود از مصادیق اقتصاد مقاومتی است .

    وی یادآور شد: سرمایه گذاری در شهر فقط در بحث مالی خلاصه نمی شود و شهروندان عزیز لاهیجانی با ارائه ایده ، کمک فکری و هر آنچه برای شهر از دستشان بر می آید می توانند برای شهری بهتر تلاش کنند .

    آرمان پوریاسری خاطرنشان کرد: شورای شهر لاهیجان آماده حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران بومی است و از شهروندان لاهیجانی دعوت می کند ، با ارائه ایده های خود در شهر سرمایه گذاری کنند و ارزومندم تمام شهروندان در هر زمینه ایی که فعالیت می کنند نفر برتر در کشور شوند .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.