سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زن تنها در کوچه باریک در محاصره 3 نقابدار خشن / تهدیدهای شیطانی وحشت به جانم انداخت
    28 بهمن 1396 - 23:35
    شناسه : 119790
    0

    سه مرد نقابدار که در حملات خود به شهروندان و به‌خصوص خانم‌های جوان مرتکب سرقت و وحشت‌آفرینی در مناطقی از مشهد می‌شدند، با دستورات ویژه فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی صید قانون شدند. خانمی جوان در اواسط هفته گذشته، هراسان خود را به کلانتری امام رضا رساند و اعلام کرد که از سوی سه مرد نقابدار مورد […]

    پ
    پ

    جوان زن - زن تنها در کوچه باریک در محاصره 3 نقابدار خشن / تهدیدهای شیطانی وحشت به جانم انداخت - پیشنهاد

    سه مرد نقابدار که در حملات خود به شهروندان و به‌خصوص خانم‌های جوان مرتکب سرقت و وحشت‌آفرینی در مناطقی از مشهد می‌شدند، با دستورات ویژه فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی صید قانون شدند.

    خانمی جوان در اواسط هفته گذشته، هراسان خود را به کلانتری امام رضا رساند و اعلام کرد که از سوی سه مرد نقابدار مورد حمله قرار گرفته است و پس از تهدیدهای وحشتناک این افراد، آن‌ها گوشی تلفن همراه و پول‌هایش را به زور اسلحه سرقت Stealing کرده‌اند.

    با مطرح شدن این ماجرا و اعلام مسلح بودن سارقان، سردار قادر کریمی، فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی اولین فردی بود که پس از مأموران کلانتری امام رضا در جریان این موضوع قرار گرفت، او همچنین علاوه بر این پرونده از چند پرونده مشابه در حوزه این کلانتری نیز آگاه شد.

    با رسیدن دستورات تخصصی از سوی سردار کریمی، تیم تجسس کلانتری امام رضا بلافاصله عملیات خود را با تمرکز بر روی مناطقی که این زورگیری‌ها انجام شده بود با گشت‌های میدانی آغاز کرد.

    بررسی اظهارات مالباختگان نشان می‌داد که این افراد نقابدار سه نفر هستند و سوار بر یک موتورسیکلت، پس از شناسایی سوژه‌ها‌شان با در دست داشتن قمه و سلاح کلت، از طعمه‌ها‌شان زورگیری می‌کنند.

    همین سرنخ کافی بود تا مأموران به رصد موتورسوارانی که در این منطقه سرگردان بودند، بپردازند، تا اینکه دو شب بعد، این تحقیقات به نتایجی رسید و مأموران توانستند یک موتور با سه سرنشین را که با مشخصات اعلام شده از سوی شاکیان مطابقت داشت، در حوزه استحفاظی خود مشاهده کنند.

    کنترل نامحسوس این متهمان، سایه‌به‌سایه آغاز شد. متهمان بدون اطلاع از حضور مأموران انتظامی در یک قدمی‌شان، به دنبال سوژه دیگری بودند تا نقشه‌های شوم جاری در ذهنشان را عملیاتی کنند.

    طعمه این افراد خانمی جوان بود که در کوچه‌ای تاریک در حال گذر بود. ناگهان این سه نفر همچون اجل معلق راه او را سد کردند. یکی از این افراد سلاح در دست داشت. برق تیغ قمه چشمان مأموران را خیره کرد. با مسجل شدن دست داشتن متهمان در این سرقت‌ها، عملیات دستگیری آن‌ها آغاز شد.

    تاریکی شب و شلوغی اطراف پس از ازدحام شهروندان کنجکاو و متعجب، موجب شد تا مأموران نتوانند دو عضو این باند را دستگیر کنند و آن‌ها با زدن به دل جمعیت متواری شدند. اما فرد دیگر که جوانی سی‌ودوساله و سرکرده باند بود و با اسلحه کلت به سمت مردم نشانه‌روی کرده بود و تهدید به تیراندازی می‌کرد، با تشخیص درست و به موقع مأموران که متوجه قلابی بودن اسلحه‌اش شدند، گرفتار چنگال قدرتمند قانون Law شد.

    با انتقال او به کلانتری، پلیس تحقیقات خود را از این متهم سی‌ودوساله آغاز کرد. جست‌وجوها برای دستگیری دو همدست فراری او ادامه دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.