جمعه, 28 اردیبهشت 1403 Friday, 17 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41720 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2382×
وقتی دختری روسری خود را سر چوب می‌کند،می‌خواهد به نظام دهن‌کجی کند/ عده‌ای می‌پرسند حجاب در کجای قرآن آمده است/همه مسائل در قرآن بیان‌نشده
  • 2 اسفند 1396 ساعت: 4:35
  • شناسه : 120022
    0

    آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی گفت: امروز مسئله حجاب از صورت یک حکم فردی اسلام بیرون آمده و به نظام جمهوری اسلامی گره‌خورده و لذا دشمن معتقد است اگر آن را متزلزل کند ۵۰ درصد نظام ضعیف می‌شود که در این راستا توطئه‌ها و کمپین‌هایی را به راه می‌اندازد. به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در مراسم […]

    پ
    پ

    مکارم شیرازی 2 - وقتی دختری روسری خود را سر چوب می‌کند،می‌خواهد به نظام دهن‌کجی کند/ عده‌ای می‌پرسند حجاب در کجای قرآن آمده است/همه مسائل در قرآن بیان‌نشده -

    آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی گفت: امروز مسئله حجاب از صورت یک حکم فردی اسلام بیرون آمده و به نظام جمهوری اسلامی گره‌خورده و لذا دشمن معتقد است اگر آن را متزلزل کند ۵۰ درصد نظام ضعیف می‌شود که در این راستا توطئه‌ها و کمپین‌هایی را به راه می‌اندازد.

    به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید در مراسم عزای حضرت فاطمه زهرا(س) بابیان اینکه هر قانونی که توسط افراد شکسته شود باید نهی از منکر شوند، گفت: یک مرحله از نهی از منکر توسط مردم و با زبان خوش انجام می‌شود و مراحل بالاتر توسط حکومت صورت می‌گیرد؛ وقتی دختری روسری خود را سر چوب می‌کند و می‌چرخاند و می‌خواهد به نظام دهن‌کجی کند برخورد با او نهی از منکر است.

    او افزود: اگر حجاب برداشته شود منشأ مفاسد عظیمی در جامعه خواهد شد همان‌گونه که برخی کشورهای اسلامی آن را آزاد کردند و با مشکلات و مفاسدی دست‌به‌گریبان‌اند.

    استاد حوزه علمیه قم اظهار کرد: عده‌ای می‌پرسند حجاب در کجای قرآن آمده که باید پاسخ داد همه مسائل در قرآن بیان‌نشده همان‌گونه که نماز پنج‌گانه در قرآن نیامده اما مسئله حجاب بین تمام مذاهب اسلامی است و تمام علمای اسلام حجاب را واجب می‌دانند.

    امروز مسئله حجاب از صورت یک حکم فردی اسلام بیرون آمده و به نظام جمهوری اسلامی گره‌خورده است
    او عنوان کرد: امروز مسئله حجاب از صورت یک حکم فردی اسلام بیرون آمده و به نظام جمهوری اسلامی گره‌خورده و لذا دشمن معتقد است اگر آن را متزلزل کند ۵۰ درصد نظام ضعیف می‌شود که در این راستا توطئه‌ها و کمپین‌هایی را به راه می‌اندازد.

    برخی مسئولین می‌گویند عده‌ای دارند در فضای مجازی نان می‌خورند؛ نان خوردن به چه قیمتی
    او با اشاره به اینکه بیش از همه نسل جوان درخطر است و والدین، آموزش‌وپرورش، دانشگاه ، صداوسیما و همه ما باید مراقبت کنیم، ابراز داشت: برخی مسئولین می‌گویند عده‌ای از این فضای مجازی دارند نان می‌خورند؛ نان خوردن به چه قیمتی، به قیمت آلوده شدن جوانانمان؟؛ همه در قبال جوانان مسئول هستیم.
    این مرجع تقلید بابیان اینکه دشمن از طریق همین فضای مجازی پیام اغتشاشات را منتشر می‌کند، تصریح کرد: باید مقایسه کنند و ببینند این فضا چند درصد سالم و چند درصد مضر است و فضای سالم را ایجاد کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.