پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41356 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته سلامت مردان برای مسئولین و کارکنان ادارات
    02 اسفند 1396 - 21:17
    شناسه : 120080
    0

    با پیشنهاد فرماندار رودسر همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته سلامت مردان برای مسئولین و کارکنان ادارات برگزار می شود. دکتر علی وارسته صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت مردان و وضعیت نامناسب سلامت جسمی مردان در جامعه افزود: افراد پرمشغله جامعه اصولا بنا به وقت کاریشان توجهی به سلامتی […]

    پ
    پ

    علی وارسته فرماندار رودسر - برگزاری ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته سلامت مردان برای مسئولین و کارکنان ادارات - رودسر

    با پیشنهاد فرماندار رودسر همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته سلامت مردان برای مسئولین و کارکنان ادارات برگزار می شود.

    دکتر علی وارسته صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته سلامت مردان و وضعیت نامناسب سلامت جسمی مردان در جامعه افزود: افراد پرمشغله جامعه اصولا بنا به وقت کاریشان توجهی به سلامتی خود ندارند و متاسفانه این امر باعث شده باتوجه به آمار کشور ۹۰ درصد مردان از بیماری های مختلف در رنج باشند.
    فرماندار رودسر گفت : هرساله اول تا هفتم اسفند را با نام هفته سلامت مردان نامگذاری می کنند و بدین جهت با برنامه ریزی های صورت گرفته صبح پنجشنبه با حضور کارکنان و مسیولان ادارات شهرستان رودسر برنامه ورزش صبحگاهی در یکی از پارک های سطح شهر برگزار می شود.
    وی افزود: در این برنامه ورزشی تست های پزشکی نیز از سوی شبکه بهداشت بصورت رایگان انجام می شود.
    وارسته هدف از برگزاری این برنامه را اهمیت بخشی کارکنان و مسیولان ادارات و همچنین اقشار مختلف جامعه دانست و افزود: امیدوارم این اقدام تلنگری برای برنامه ریزی مداوم مردان در امر ورزش و سلامتی جسمی باشد.
    گفتنی است این برنامه برای اولین بار در سطح گیلان با محوریت سلامت مردان در جامعه ساعت ۶ صبح در پارک ملت رودسر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین و کارکنان ادارات برگزار خواهد شد.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.