پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ارتقای فرهنگ شهروندی، هزینه کمتری برای اداره امور شهرها در بر دارد
    03 اسفند 1396 - 14:40
    شناسه : 120135
    0

    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه ارتقای فرهنگ شهروندی، هزینه کمتری برای اداره امور شهرها در بر دارد افزود: همانطورکه شهرداری یک دستگاه اجرایی قوی محسوب می شود، باید با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، یک نهاد فرهنگی قدرتمند و موثر نیز به شمار آید . فرداد جنابی در جلسه شورای شهر با […]

    پ
    پ

    جنابی رییس شورای شهر لاهیجان - ارتقای فرهنگ شهروندی، هزینه کمتری برای اداره امور شهرها در بر دارد - جنابی

    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه ارتقای فرهنگ شهروندی، هزینه کمتری برای اداره امور شهرها در بر دارد افزود: همانطورکه شهرداری یک دستگاه اجرایی قوی محسوب می شود، باید با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، یک نهاد فرهنگی قدرتمند و موثر نیز به شمار آید .

    فرداد جنابی در جلسه شورای شهر با اشاره به سانحه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری و جان باختن 66 تن از هموطنان عزیزمان، این پیشامد تلخ را به عموم مردم ایران بخصوص خانواده‌ها و بازماندگان مصیبت دیده این سانحه تسلیت گفت.
    وی اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی شهرداری لاهیجان از جمله جشنواره ساخت آدم برفی، همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقه ماهیگیری در استخر لاهیجان، برنامه رادیو انقلاب، تشکیل ستاد استقبال از نوروز را حاصل مدیریت خوب شهرداری دانست که خوشبختانه این برنامه ها با استقبال خوبی از سوی مردم رو به رو شد.
    جنابی با بیان اینکه ارتقای فرهنگ شهروندی، هزینه کمتری برای اداره امور شهرها در بر دارد افزود: همانطورکه شهرداری یک دستگاه اجرایی قوی محسوب می شود، باید با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، یک نهاد فرهنگی قدرتمند و موثر نیز به شمار آید .
    رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان از زحمات مهندس فقیه شجاعی عضو شورای شهر و رئیس هیأت کشتی شهرستان لاهیجان در برگزاری لیگ کشتی آزاد و فرنگی نونهالان استان گیلان، قدردانی کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.