×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رضا نصرتی - جذب 72 درصد از درآمد شهرداری لاهیجان تا پایان بهمن / نگرانی برای مواجه با مشکل کمبود نقدینگی در پایان سال - a

عضو شورای شهر لاهیجان گفت:روند نامناسب درآمد شهرداری لاهیجان کاملا مشهود است و متأسفانه تا پایان بهمن ماه تنها ۷۲ درصد درآمد نقدی و تهاتری توسط شهرداری جذب شده است.

به گزارش «بامردم»، رضا نصرتی عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان  پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت : طبق قانون، شهرداری‌ها به عنوان نهادهای مردمی موظف هستند خدماتی را به شهروندان ارائه کنند و در مقابل آن مبالغی را نیز به عنوان عوارض در سال، از مردم دریافت کنند.
وی در ادامه گفت : اجرا نشدن درست هر کدام از خدمات شهرداری، اختلالات جدی در زندگی شهروندان ایجاد می‌کند که شاید ملموس‌ترین نمونه از خدماتی که اخذ عوارض از مردم را توجیه می‌کند، جمع‌آوری زباله و پسماندها توسط شهرداری باشد.
نائب رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر لاهیجان ، گفت : اگر تنها یک روز این چرخه متوقف شود همه مردم در منازل، مغازه‌ها و ادارات با مشکل جدی مواجه خواهند شد.
نماینده شورا در کمیسیون ماده ۷۷ شهرداری لاهیجان ، با اشاره به اهمیت پرداخت به موقع عوارض شهرداری ،گفت: روند نامناسب درآمد شهرداری لاهیجان کاملا مشهود است و متأسفانه تا پایان بهمن ماه تنها ۷۲ درصد درآمد نقدی و تهاتری توسط شهرداری جذب شده است.
وی افزود : با توجه به روند درآمد شهرداری لاهیجان در بهمن ماه ، اگر تلاش تیم مدیریت شهری مضاعف نگردد ، پایان سال قطعاً از نظر نقدینگی دچار مشکل خواهیم شد .
عضو شورای شهر لاهیجان گفت : شهرداری باید همت جدی برای رفع این مشکل داشته باشد و نباید درآمد شهرداری صرفاً به مراجعه مردم وابسته باشد .
وی گفت : با توجه به شرایط موجود ، انتظار می رود شهروندان با مشارکت و همکاری موثر در پرداخت عوارض شهر، شهرداری را یاری نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.