×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

دکتر یونس محمودی فرماندار شهرستان املش 8 - رویکرد ستاد تنظیم بازار توجه به اقتصاد محلی است | توزیع ۲۷ تن میوه شب عید در املش - املش

فرماندار شهرستان املش گفت: توجه به تولید داخلی و اقتصاد محلی یکی از زمینه هایی است که در قالب اقتصاد مقاومتی می تواند زمینه رشد و توسعه شهرستان و بالطبع آن، ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کند.

یونس محمودی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان املش با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات درون شهرستانی گفت: املش در حوزه کشاورزی از جمله تولید پرتقال حرف های زیادی در استان گیلان دارد که می توان با برنامه ریزی کرد و در سبد میوه ای شب عید دیگر نقاط کشور قرار داد.

فرماندار شهرستان املش با بیان اینکه بنابر تمهیدات صورت گرفته مشکلی برای تامین میوه شب عید وجود ندارد اظهار کرد: برای میوه شب عید مردم و در راستای تنظیم بازار، ۱۲ تن پرتقال و ۱۵ تن سیب در سطح شهرستان تامین و عرضه می گردد.

وی افزود: متولیان امر به ویژه سازمان تعاون روستایی در اسرع وقت نسبت به خریداری و ذخیره میوه مورد نیاز شب عید در شهرستان اقدام نمایند تا میوه شب عید با کیفیت و قیمت مناسب و به مقدار کافی تهیه و در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار املش اظهار کرد: هیچ مشکلی در شهرستان در راستای تامین کالاهای اساسی وجود نداشته و برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی برای ذخیره کالاهای مورد نیاز مردم تدابیر ویژه اندیشیده شده است.

محمودی با اشاره به لزوم توجه به تامین معیشت مردم گفت: یکی از سرلوحه های کار دولت تدبیر و امید، توجه به معیشت مردم و همچنین حمایت از مصرف کننده و تولید کننده است و در همین راستا توجه و نظارت به بازار را در دستور کار قرار داده است.

وی با تاکید بر نظارت جدی دستگاه های متولی بر روند قیمت کالاها در روزهای پایانی سال، ادامه داد: رضایت مردم باید در همه امور لحاظ شود و آرامش خاطر مردم از نظر قیمت کالاها نیز تامین گردد.

فرماندار املش افزود: نظارت بر ساعات پخت و رعایت بهداشت در نانوایی ها و همچنین نظارت بر جایگاه های عرضه سوخت، ساماندهی وانت بارها و جلوگیری از سد معبر، نظارت بر رستوران ها، تالارها، اغذیه فروشی ها، فست فودها و شیرینی فروشی ها و توجه بر کیفیت و کمیت مایجتاج ضروری مردم شهرستان پیشوا ضروری است که باید به صورت مستمر پایش و مورد نظارت قرار گیرند.

محمودی بر برگزاری جلسات مستمر ستاد تنظیم بازار در طول سال تاکید کرد و گفت: این جلسات نباید منحصر به ایام خاصی شوند بلکه باید در تمام طول سال، این مهم در دستور کار قرار بگیرد تا بتوان نظارتی همیشگی بر بازار به منظور تامین مایحتاج مردم و جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت داد.

وی همچنین بر ضرورت گشت ها و پایش های مشترک ادارات تعزیرات، صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکی و دیگر متولیان مربوطه در ایام منتهی به نوروز و در زمان تعطیلات تاکید کرد.

فرماندار املش با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره گفت: استفاده از کسبه شهر برای حضور در این نمایشگاه و ارائه اجناس مرغوب و با قیمت مناسب مورد توجه قرار گیرد تا بتوان ضمن تامین حقوق شهروندی، رفاه و خدمات لازم را برای شهروندان فراهم نمود.

بررسی وضعیت تامین و عرضه کالاهای اساسی از جمله گوشت سفید و قرمز، برنج، شکر، تخم مرغ و … در شهرستان از دیگر موضوعات مطروحه جلسه امروز ستاد تنظیم بازار شهرستان املش بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.