×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

مهدی رجایی - در راستای اجرای عدالت اجتماعی نحوه توزیع خدمات شهری در محلات شهر لنگرود یکسان می شود - سید مهدی رجایی

شهردار لنگرود گفت: در راستای برقراری عدالت اجتماعی و برخورداری مطلوب از امکانات، شهرداری لنگرود با کم کردن هزینه ها در مرکز شهر نحوه توزیع خدمات در تمامی محلات را یکسان می‌کند.

سید مهدی رجایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ندای گیلان اظهار داشت: امروزه همه شهرهای در حال توسعه کشور، با توجه به رشد جمعیت نیازمند توجه به برقراری عدالت اجتماعی در برخورداری مطلوب از خدمات و امکانات مختلف شهری هستند.

وی با اشاره به اینکه آمار و اسناد بیانگر وجود نابرابری اجتماعی به لحاظ برخورداری از خدمات شهری در سطح شهر لنگرود است، افزود: تاکنون خدمت‌رسانی یکسان و بدون تبعیض به تمامی مناطق و محلات لنگرود با مفهوم عدالت اجتماعی هم‌خوانی نداشته است.

شهردار لنگرود گفت: اقدامات و برنامه های مدیریت شهری در بخش هایی مانند نظافت و زیباسازی در مرکز شهر خلاصه نمی‌شود و اولویت شورای شهر و شهرداری لنگرود خدمت رسانی صادقانه و ایجاد حس آرامش با استفاده کامل از ظرفیت های موجود است.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر لنگرود با رویکردی نوین ضمن تکمیل پروژه های نیمه تمام و به میراث مانده از قبل نگاه و توجه ویژه به محلات کم برخوردار خواهد داشت.

رجایی مطالعه و پژوهش در خصوص طرح های زیربنایی جدید، مانند ساماندهی معابر شهری، اصلاح هندسی و معماری میادین و … را با توجه به ظرفیت های لنگرود از جمله برنامه های خود دانست و تصریح کرد: با موافقت و همکاری اعضای شورای شهر اجرای طرح هایی نظیر نهضت آسفالت در محله های لنگرود در زمره اقدامات اصلی شهرداری است.

شهردار لنگرود در تبیین سخنانش با تاکید بر اینکه عدم نظارت مناسب مدیریت شهری باعث هدر رفتن سرمایه های اجتماعی می شود، تصریح کرد: چنانچه نظارت جدی بر برخوردهای سلیقه ای از سوی مدیریت شهری وجود نداشته باشد، لاجرم درگیر مشکلات عدیده ای خواهیم بود.

وی اذعان داشت: عوامل زیادی مجموعه شهرداری را راغب به تلاش مضاعف کرده است، اما حمایت مردم و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر، لنگرود را بیش از پیش مستعد پیشرفت می کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.