شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آسیب جسمی به کسی وارد نشده است | قبل از مواجهه با هرگونه خطر و آلودگی باید دستورالعمل اجرای چگونگی مقابله با آن را داشته باشیم
    05 اسفند 1396 - 11:10
    شناسه : 120219
    0

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه کمیته پیشگیری از بیماری های منتقله بین انسان و حیوانات شهرستان گفت: قبل از مواجهه با هرگونه خطر و آلودگی باید دستورالعمل اجرای چگونگی مقابله با آن را داشته باشیم. به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه؛ صبح روز گذشته جلسه کمیته پیشگیری از بیماری های منتقله بین انسان […]

    پ
    پ

    حیدری 2 - آسیب جسمی به کسی وارد نشده است | قبل از مواجهه با هرگونه خطر و آلودگی باید دستورالعمل اجرای چگونگی مقابله با آن را داشته باشیم - آستانه اشرفیه

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در جلسه کمیته پیشگیری از بیماری های منتقله بین انسان و حیوانات شهرستان گفت: قبل از مواجهه با هرگونه خطر و آلودگی باید دستورالعمل اجرای چگونگی مقابله با آن را داشته باشیم.

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه؛ صبح روز گذشته جلسه کمیته پیشگیری از بیماری های منتقله بین انسان و حیوانات به ریاست فرماندار آستانه اشرفیه، با حضور رییس سازمان دامپزشکی گیلان، معاون مدیرکل محیط زیست استان و ادارات عضو کمیته پیشگیری تشکیل شد.

    مهندس رحیم حیدری در این جلسه گفت: یکی از وظایف حاکمیت این است که در حوزه های مختلف اسباب آرامش و آسایش مردم را فراهم کند که مباحث بهداشتی و زیست محیطی نیز از این قبیل می باشد و از جمله پیشگیری از مسائلی که جامعه را دچار تنش و استرس می کند، از سازمان‌های مردم نهاد، دامپزشکی و محیط زیست، بخشدار و شهردار بندر کیاشهر که بسیار به موقع عمل کردند تا آلودگی به سمت مردم و شهر کشیده نشود سپاسگزارم.

    فرماندار آستانه اشرفیه افزود: الحمدالله آسیب جسمی به کسی وارد نشده است اما آسیب فقط این نیست بلکه استرس هایی که در سطح شهرستان یا جامعه به وجود می آید خود به نوعی آسیب محسوب می شود، نکته حائز اهمیت این است قبل از مواجهه با آلودگی دستور العمل اجرای چگونگی مقابله با آن را داشته باشیم، ضرورت دارد این موضوع را استانی و حتی فرا استانی ببینیم چون که این موضوعات ارامش خاطر روحی و روانی مردم را برهم خواهد زد پس بهتر است که این موضوعات را در سطح کشور و ملی ببینیم .

    بخشدار بندر کیاشهر نیز در این جلسه گفت: با توجه به موقعیت مکانی آنفلونزای پرندگان در بندر کیاشهر، در اولین گام اطلاع رسانی های لازم به همشهریان انجام و سپس کلاس های توجیحی و آموزشی برگزار شد.

    مهندس حاجی پور  افزود: امیدواریم با تعاملی که در سازمان های درگیر این امر وجود دارد به زودی و با کمترین هزینه های اجتماعی رفع خطر شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.