×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

7uuu - انتخاب آستانه‌اشرفیه به عنوان پایلوت اجرای طرح «درختکاری» در سطح استان گیلان - آستانه‌اشرفیه

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه به هفته منابع طبیعی و درختکاری اشاره کرد و گفت: آستانه اشرفیه بعنوان پایلوت در زمینه درختکاری درسطح استان قرار گرفته است و بصورت رایگان نهال در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت، این امر می تواند یک جشن ملی بمناسبت روز درختکاری باشد.

به گزارش «بامردم»، جلسه شورای آموزش و پرورش آستانه اشرفیه به ریاست مهندس رحیم حیدری فرماندار این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه معلمان نقش بسزا و تعیین کننده ای در ساختن شخصیت و آینده دانش آموزان دارند، گفت: حتی که اگر والدین دانش آموز متخصص آن رشته نیز باشند بازهم دانش آموز به دستورات معلم خود عمل خواهند کرد.
مهندس حیدری تصریح کرد: برای حل موضوعات اجتماعی و فرهنگی باید آن را در بین شهروندان آورد و مطرح کرد، یک روش مطلوب این است که موضوع در بین کودکان، نوجوانان و دانش آموزان القا نماییم مانند بستن کمربند ایمنی برای رانندگان خودروها که از چند سال پیش آغاز گردید و در حال حاضر یک فرهنگ در جامعه شده است.
وی افزود: بازیافت و موضوعات مربوط به پسماند نیز باید با کمک دانش آموزان فراگیر و نهادینه کرد.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در پایان به هفته منابع طبیعی و درختکاری اشاره کرد و گفت: آستانه اشرفیه بعنوان پایلوت در زمینه درختکاری درسطح استان قرار گرفته است و بصورت رایگان نهال در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت، این امر می تواند یک جشن ملی بمناسبت روز درختکاری باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.