یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41474 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حضور پررنگ شهردار لاهیجان در همایش بزرگ خودروهای خاص در قاب دوربین ها!
    05 اسفند 1396 - 19:58
    شناسه : 120240
    0

    روز گذشته همایش بزرگ خودروهای خاص، کلاسیک، آفرود و تیونینگ با حواشی خاص خود در شهر لاهیجان برگزار شد. تابناک نوشت: همایش بزرگ خودروهای خاص، کلاسیک ، آفرود و تیونینگ صبح روز جمعه ۴ اسفند با حضور علاقمندان و شهروندان لاهیجانی و مهمانانی از دیگر شهرستان های استان در حاشیه استخر شهر لاهیجان برگزار شد. […]

    پ
    پ

    روز گذشته همایش بزرگ خودروهای خاص، کلاسیک، آفرود و تیونینگ با حواشی خاص خود در شهر لاهیجان برگزار شد.

    تابناک نوشت: همایش بزرگ خودروهای خاص، کلاسیک ، آفرود و تیونینگ صبح روز جمعه ۴ اسفند با حضور علاقمندان و شهروندان لاهیجانی و مهمانانی از دیگر شهرستان های استان در حاشیه استخر شهر لاهیجان برگزار شد.

    شنیده ها حکایت دارد، شاید حضور پررنگ شهردار لاهیجان که خود با دعوت نامه ای از سوی اداره ورزش و جوانان برای شرکت در همایش دعوت شده بود و انتشار تصاویر فراوان و کلیپی از این حضور در فضای مجازی و اخبار و گزارش های منتشر شده بعدی که اثر چندانی از برگزار کنندگان اصلی در آن دیده نمی شد را بتوان یکی از حواشی جالب در برگزاری این همایش دانست!

    این همایش بزرگ به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان و هیات موتور سواری و اتومبیلرانی این لاهیجان و با همکاری سایر ارگان های مرتبط برای دومین بار با حضور بیش از ٢٠٠اتومبیل از سراسر استان در لاهیجان برگزار و با استقبال بی سابقه روبرو شد اما شنیده ها حکایت دارد که برخی با وجود اینکه نقش کوچکی را در برگزاری آن داشتند به نوعی دوست داشتند خود را محور این همایش بزرگ معرفی کنند!

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.