جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش تولید بادام زمینی و افزایش درآمد بادام‌کاران آستانه اشرفیه
    06 اسفند 1396 - 22:18
    شناسه : 120294
    0

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از افزایش تولید بادام زمینی و افزایش درآمد بادام‌کاران آستانه اشرفیه خبر داد. به گزارش «بامردم»،با اشاره به اینکه شهرستان آستانه اشرفیه قطب تولید بادام زمینی در کشور است،اظهار کرد:بیش از 2 هزار و 500 هکتار باغات بادام در این شهرستان وجود دارد. وی با بیان اینکه بادام زمینی یکی از […]

    پ
    پ

    حیدری - افزایش تولید بادام زمینی و افزایش درآمد بادام‌کاران آستانه اشرفیه - آستانه اشرفیه

    فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه از افزایش تولید بادام زمینی و افزایش درآمد بادام‌کاران آستانه اشرفیه خبر داد.

    به گزارش «بامردم»،با اشاره به اینکه شهرستان آستانه اشرفیه قطب تولید بادام زمینی در کشور است،اظهار کرد:بیش از 2 هزار و 500 هکتار باغات بادام در این شهرستان وجود دارد.

    وی با بیان اینکه بادام زمینی یکی از محصولات ویژه برای کسب و کار و اشتغال اهالی این منطقه محسوب می‌شود،افزود: ایجاد مرکز تحقیقات بادام زمینی از خواسته‌های مهم بادام کاران شهرستان بود و با موافقتی که از سوی سازمان جهادکشاورزی استان انجام شد خوشبختانه این مرکز راه اندازی شد.

    حیدری با اشاره به اینکه محققین در مرکز تحقیقات مشغول به کار هستند،خاطرنشان کرد:بادام کاران شهرستان نیز از دست آوردهای محققین استقبال بسیار مطلوبی دارند و این همکاری منجر به افزایش تولید خواهد شد.

    وی با اهمیت دانستن این مرکز برای کشاورزان خاطرنشان کرد:کاهش میزان آفات از جمله اهداف راه اندازی ایستگاه تحقیقات بادام زمینی است.

    فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد:افزایش تولید بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه منجر به افزایش در آمد کشاورزان این منطقه خواهد شد.

    وی با اشاره به تولید 90 درصد از محصول بادام زمینی کشور در این شهرستان گفت:بادام زمینی‌های برداشت شده شهرستان آستانه اشرفیه 60 میلیارد تومان ارزش مالی دارد .

    حیدری با اشاره به اهمیت کاشت بادام زمینی در اشتغال شهرستان آستانه اشرفیه گفت: وظیفه داریم که کشاورزان را جهت تولید و بهره برداری تشویق کنیم و الحمد الله در زمینه آب کشاورزی نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.