پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41445 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مادر شوهری که بجای عروسش باردار شد! + عکس
    07 اسفند 1396 - 8:37
    شناسه : 120328
    0

    مادر شوهری که میدانست عروس اش نمی تواند باردار شود, به جای وی باردار شد و بچه اش را بدنیا آورد! خانم ۵۰ ساله در یک اتفاق نادر توانست شانس بچه دار شدن را به پسرش بدهد و دوران بارداری نوه ی خود را برعهده داشته باشد ؛ ماجرایی امیدوارکننده برای بسیار از زوج هایی […]

    پ
    پ

    بارداری - مادر شوهری که بجای عروسش باردار شد! + عکس - باردار

    مادر شوهری که میدانست عروس اش نمی تواند باردار شود, به جای وی باردار شد و بچه اش را بدنیا آورد!

    خانم ۵۰ ساله در یک اتفاق نادر توانست شانس بچه دار شدن را به پسرش بدهد و دوران بارداری نوه ی خود را برعهده داشته باشد ؛ ماجرایی امیدوارکننده برای بسیار از زوج هایی که توانایی بچه دار شدن را ندارند در این خانواده رخ داده تا مادر بزرگ بتواند نوه ی خود را رشد دهد.

    «کیالا جونز» ۲۹ ساله وقتی ۱۷ سال داشت با تشخیص پزشک تحت جراحی هیسترکتومی قرار گرفت و برای همیشه رحم خود را از دست داد اما بعد از ازدواج با «کدی» به شدت علاقه مند به داشتن فرزند بود اما نمی توانست خودش این شانس را داشته باشد برای همین به فکر استفاده از روشی جدید که این مشکل را برای زنان دارای چنین مشکلی حل کرده بود افتاد ، استفاده از رحم زن دیگری بری سپری شدن دوران بارداری و رشد جنین .

    «کیالا» می گوید:من و همسرم سال ۲۰۱۲ باهم ازدواج کردیم و از انجایی که خانواده همسرم در جریان مشکل و وضعیت جسمی من بودند مادرشوهرم بارها به حالت طنز و برای خنده اینکه رحم خود را برای رشد فرزند ما اجاره خواهد داد صحبت کرده بود و همین شوخی ها ما را به فکر انداخت تا برای انجام آن اقدام کنیم.

    باورکردنی نبود ولی تمام آزمایشات با نتایج مثبت همراه شد و برای انتقال جنین همه چیز آماده شد و مادر شوهرم فرزند ما را باردار شد و بعد از چند ماه آن را به دنیا آورد.

    kxbvm crop c0 5 0 5 700x546 75 - مادر شوهری که بجای عروسش باردار شد! + عکس - باردار

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.