پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهداشت و درمان لاهیجان رها و آشفته شده است | دانشگاه علوم پزشکی گیلان وضعیت را ساماندهی و مدیریت کند
    07 اسفند 1396 - 15:29
    شناسه : 120341
    0

    فرماندار شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: بنده از دانشگاه علوم پزشکی گیلان می خواهم که وضعیت بهداشت و درمان لاهیجان را از این رها شدگی و آشفتگی در بیاورند و ساماندهی و مدیریت کنند. امیر جانبازی با انتقاد از وضعیت بهداشت و درمان لاهیجان در گفت و گو با خبرنگار «با مردم» اظهار داشت: وضعیت بهداشت […]

    پ
    پ

    ۲۲ بهمن در لاهیجان 36 - بهداشت و درمان لاهیجان رها و آشفته شده است | دانشگاه علوم پزشکی گیلان وضعیت را ساماندهی و مدیریت کند - امیر جانبازی

    فرماندار شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: بنده از دانشگاه علوم پزشکی گیلان می خواهم که وضعیت بهداشت و درمان لاهیجان را از این رها شدگی و آشفتگی در بیاورند و ساماندهی و مدیریت کنند.

    امیر جانبازی با انتقاد از وضعیت بهداشت و درمان لاهیجان در گفت و گو با خبرنگار «با مردم» اظهار داشت: وضعیت بهداشت و درمان لاهیجان باید مدیریت شود، در حال حاضر به نظر می رسد این حوزه مهم رها و آشفته شده است.

    وی تاکید کرد: این انتظار را از رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان داریم که به فکر بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان باشند.

    فرماندار لاهیجان افزود: علی رغم تمامی زحماتی که مجموعه پزشکان، پرستاران و روسای بیمارستان ها دارند می کشند وضعیت بیمارستان ها به خصوص بیمارستان 22 آبان مطلوب و در شان مردمان فهیم لاهیجان نیست.

    نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: بنده از دانشگاه علوم پزشکی گیلان می خواهم که وضعیت بهداشت و درمان لاهیجان را از این رها شدگی و آشفتگی در بیاورد و ساماندهی و مدیریت کند.

    پیش از این نیز فرماندار لاهیجان از عدم هماهنگی در انتصاب مسئول روابط عمومی ستاد انتخاباتی رئیسی در گیلان به سمت معاونت بهداشت و درمان لاهیجان انتقاد کرده و گفته بود: دانشگاه علوم پزشکی گیلان می بایست با لغو این انتصاب در رابطه با انتصابات بعدی خود هماهنگی ها و مشورت های لازم را انجام دهد. (اینجا بخوانید)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.