×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

فاضلی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از انتشار فراخوان نخستین اکسپوی عکس استان گیلان خبر داد.

به گزارش «بامردم»، فیروز فاضلی با اشاره به انتشار فراخوان نخستین اکسپوی عکس استان گیلان اظهار کرد: انجمن هنرهای تجسمی گیلان با نظارت و همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نخستین اکسپوی عکس گیلان را با هدف حمایت از تولید آثار فاخر عکاسی، حمایت مادی و معنوی از عکاسان جوان و مطرح و شاخص استان به جهت ایجاد انگیزه و دلگرمی و ارتقای سطح کیفی آثار عکاسی استان با حمایت از آثار فاخر برگزار می‌کند.

وی؛ آموزش هنرجویان و هنرمندان جوان استان از طریق بازدید از نمایشگاه و مشق دیداری، پویا نمودن فضای تجسمی استان، تبادل تجربه بین هنرمندان عکاس استان و فرهنگ‌سازی بین دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان در زمینه هزینه کردن بخشی از اعتباراتشان برای خرید آثار هنری را از دیگر اهداف برپایی این اکسپوی هنری عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان این‌که شرکت در این اکسپو برای عکاسان گیلانی زیر ٣۵ سال آزاد است، تصریح کرد: هنرمندان علاقمند به شرکت در این اکسپو می‌توانند برای مشاهده فراخوان و فرم مربوطه به صفحه اطلاعیه‌ها و فراخوان‌های پرتال اطلاع‌رسانی این اداره‌کل به آدرس http://gilan.farhang.gov.ir/fa/notice مراجعه نمایند.

فاضلی با اشاره به آخرین مهلت شرکت در نخستین اکسپوی عکس گیلان، گفت: پانزدهم اسفندماه جاری آخرین فرصت ارسال عکس به دبیرخانه این اکسپو خواهد بود که این زمان تمدید نمی­شود.

وی در پایان اضافه کرد: نمایشگاه آثار راه یافته به نخستین اکسپوی عکس گیلان، از ٢۴ اسفندماه ٩۶ در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت برپا خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.