×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بازی والیبال لاهیجان لنگرود 21 - ورزشگاه چهار هزار نفری لاهیجان؛ از باشگاه تا نمایشگاه - علی علی پور

یکی از مهمترین معضلات جامعه کنونی ما٬ کمبود فضاهای ورزشی است . زیرا ورزش اثر مستقیم در سلامت جسم و روان جامعه دارد و امروز ورزش فقط در این امر خلاصه نمی شود و شمول معنایی زیادی دربردارد و در حقیقت ورزشکاران٬ سفیران جامعه به حساب می آیند که می توانند مبلغان فرهنگ جامعه باشند لذا باید به امر ورزش به صورت کارشناسانه نگریست و خیلی سریع در جهت رفع مشکلات ورزش قدم برداشت .قطعا تهیه فضاها و امکانات ورزشی باید در دستور کار قرار گیرد تا با سوق دادن جوانان به این سو سلامت جامعه را تضمین نمود.
البته کمبود فضاهای ورزشی از یک سو و سپردن همین اماکن ورزشی به بخش خصوصی و عدم نظارت در میزان افزایش قیمت سانس های ورزشی موجب شده است تا مانعی ای برای ورود افراد کم بضاعت به این اماکن شود و گاها این فضاها بیشتر جنبه تفنن برای مرفهان بی درد پیدا کند و از اصل قهرمان پروری کمی فاصله بگیرد. هر چند زمانی می توانیم ورزش قهرمانی را سردهیم که دسترسی به اماکن ورزشی برای همه اقشار جامعه مهیا شود تا از این فرصت استعدادهای نهفته شناسایی گردد.
اینها به کنار ٬اما گاها نبوغ اقتصادی در این اماکن توسط برخی مدیران شکوفا می شود و باشگاه تبدیل به نمایشگاه میگردد تا جایی که ورزشگاه چهار هزار نفری که در حقیقت آبروی ورزشی شهرستان لاهیجان می باشد و ساخت آن سالها به درازا کشیده تبدیل به نمایشگاه مبل می شود تا مردم به جای ورزش در این مکان به بازدید از کالاها بپردازند و این نمایشگاه مبلی که طی یک ماه گذشته برگزار شد خسارت زیادی به پیکره کف پوش این سالن وارد کرد. اما مزه سود اقتصادی اجازه ی فکر و اندیشه ی منطقی به ما نداد و برپایی عرضه ی مستقیم کالای بهاره در چند روز آینده در دستور کار مسئولین قرار گرفته است تا با تغییر کاربری از باشگاه به نمایشگاه ٬ پازل مدیریتی تکمیل گردد و این سوال مطرح که با داشتن فرماندار اندیشمند، فهیم و فنی چرا باید شاهد چنین اقداماتی در این شهرستان باشیم امیدوارم فرماندار محبوب لاهیجان نسبت به این امر واکنش نشان دهد.

علی علی پور مدیر مسئول و صاحب امتیاز سایت همای خبر و هفته نامه همای گیلان

  1. یسنا شریفی

    بسکت بال دختر نه ساله

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.