شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شناسایی و احیای زمین های ورزشی محلات کم برخوردار سیاست پیش روی شهرداری
    08 اسفند 1396 - 17:00
    شناسه : 120443
    0

    مهندس علوی در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان رشت با تاکید بر جایگاه ورزش در ارتقا سطح سلامت عمومی شهروندان از ایجاد ارتباط بیشتر و بهتر با اداره ورزش و جوانان رشت به عنوان متولی ورزش شهر به عنوان اصلی مهم نام برد. به گزارش «بامردم»، رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره […]

    پ
    پ

    امیرحسین علوی رییس شورای شهر رشت 2 - شناسایی و احیای زمین های ورزشی محلات کم برخوردار سیاست پیش روی شهرداری - رشت

    مهندس علوی در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان رشت با تاکید بر جایگاه ورزش در ارتقا سطح سلامت عمومی شهروندان از ایجاد ارتباط بیشتر و بهتر با اداره ورزش و جوانان رشت به عنوان متولی ورزش شهر به عنوان اصلی مهم نام برد.

    به گزارش «بامردم»، رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به بودجه قابل توجهی که هرساله شهرداری جهت هزینه در حوزه ورزش شهر تخصیص میدهد خواستار اعمال دیدگاههای کارشناسان حوزه ورزش در هزینه این بودجه شد.

    علوی با بیان این مطلب که شناسایی و احیای زمین های ورزشی محلات علی الخصوص در مناطق کم برخوردار سیاست محوری شهرداری در حوزه ساماندهی به ورزش های همگانی میباشد ایجاد لیگ های شهری در ورزشهای پرطرفدار همچون والیبال،بسکتبال و فوتبال را اقدامی مثبت در راستای ورزش های همگانی دانست.

    رییس اداره ورزش و جوانان رشت نیز با تقدیر از توجه مهندس علوی به حوزه ورزش و جوانان از تلاشهای مستمر وی در سالهای اخیر جهت بکارگیری ظرفیتهای شهرداری برای اشاعه ورزش و حمایت از ورزشکاران شهر تقدیر کرد.

    شامحمدی با ذکر این موضوع که در حال حاضر ورزشکاران رشتی در بسیاری از رشته ها دارای مقام های بین المللی و ملی هستند ارتقا ورزش حرفه ای در رشت را سیاست اداره ورزش و جوانان رشت دانست.وی با اشاره به حوزه وسیع دربرگیری رشته هایی همچون والیبال،کشتی و بوکس و استقبال جوانان از این رشته ها خواستار توجه بیشتر مسئولین به این قبیل رشته ها شد.

    شامحمدی ایجاد کیوسک های استعدادیابی در محلات و احیای مجموعه های ورزشی فرسوده از قبیل استخرها و استادیوم ها را ضرورت مورد توجه اداره ورزش و جوانان رشت دانست.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.