پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کلاچای آماده استقبال و پذیرائی از مسافران و گردشگران نوروزی است
    08 اسفند 1396 - 13:35
    شناسه : 120448
    0

    سرپرست شهرداری کلاچای از تمهید مقدمات لازم برای استقبال وپذیرائی از مسافران و گردشگران نوروزی در این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاچای ؛ حمیدرضا عبداله زاده روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری،با اشاره در پیش بودن سال نو و بهره مندی مسافران وگردشگران نوروزی از مواهب وجاذبه های […]

    پ
    پ

    photo 2018 02 27 13 34 20 - کلاچای آماده استقبال و پذیرائی از مسافران و گردشگران نوروزی است - بامردم

    سرپرست شهرداری کلاچای از تمهید مقدمات لازم برای استقبال وپذیرائی از مسافران و گردشگران نوروزی در این شهر خبر داد.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری کلاچای ؛ حمیدرضا عبداله زاده روز سه شنبه در نشست ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری،با اشاره در پیش بودن سال نو و بهره مندی مسافران وگردشگران نوروزی از مواهب وجاذبه های طبیعی این شهر افزود:ایام نوروزفرصت مغتنمی است تا علاوه بر شناساندن موقعیت منطقه،جاذبه های طبیعی و بکر این شهرداری برای مسافران،گردشگران ومهمانان نوروزی معرفی شود.
    وی تقویت زیر ساختاهای اقامتی و تفریحی وگردشگری مناسب برای برخورداری مسافران و گردشگران را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد:معتقدم تقویت زیر ساختهای مناسب علاوه بر افزایش ماندگاری و اقامت مسافران به روند درآمدزائی اقتصاد منطقه نیزکمک شایانی خواهد کرد.
    سرپرست شهرداری کلاچای زیبا سازی و تنظیف سیمای شهر،رفع کندکاری،ساماندهی بهینه مجتمع اقامتی و تفریحی نگین شمال،تعبیه سفره های هفت سین،نصب تابلوهای گردشگری و..را از اقدامات مهم برای انجام آن قبل از ورود به سال جدید ذکر که هم اکنون باید در دستور کار قرار گیرد.
    عبداله زاده تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورا براین اصل استوار است تا با بسترسازی مناسب زمینه استقبال و پذیرائی از مسافران و گردشگران نوروزی در این شهر فراهم تا آنان با فراغ البال و با بهره مندی از همه ی ظرفیت ها و توانمندی ها با خاطره خوش این شهر را به مقصد شهرهای خود ترک کند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.