چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • زمانی که به لاهیجان آمدم شرایط ورزش این شهرستان بحرانی بود | لاهیجان تنها شهرستان گیلان است که باشگاه بدون مجوز ندارد | آینده خوبی را برای ورزش و جوانان لاهیجان پیش‌بینی می‌کنیم
    08 اسفند 1396 - 23:00
    شناسه : 120460
    0

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان بابیان اینکه لاهیجان تنها شهرستان گیلان است که باشگاه بدون مجوز ندارد و تمام اماکن و باشگاه‌های خصوصی تحت نظارت اداره ورزش و دارای مجوز و پروانه رسمی هستند، گفت:  آینده خوبی را برای ورزش و جوانان لاهیجان پیش‌بینی می‌کنیم. دکتر ابوالفضل صادقی در رابطه با عملکرد ۱۱ […]

    پ
    پ

    دکتر علیرضا صادقی رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان 1 - زمانی که به لاهیجان آمدم شرایط ورزش این شهرستان بحرانی بود | لاهیجان تنها شهرستان گیلان است که باشگاه بدون مجوز ندارد | آینده خوبی را برای ورزش و جوانان لاهیجان پیش‌بینی می‌کنیم - با مردم

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان بابیان اینکه لاهیجان تنها شهرستان گیلان است که باشگاه بدون مجوز ندارد و تمام اماکن و باشگاه‌های خصوصی تحت نظارت اداره ورزش و دارای مجوز و پروانه رسمی هستند، گفت:  آینده خوبی را برای ورزش و جوانان لاهیجان پیش‌بینی می‌کنیم.

    دکتر ابوالفضل صادقی در رابطه با عملکرد ۱۱ ماهه خود به‌عنوان ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار «بامردم» اظهار داشت: زمانی که بنده در ابتدای سال ۱۳۹۶ به لاهیجان آمدم، شرایط ورزش لاهیجان بحرانی بود، بدهی‌های بسیار شدید، تعطیلی تقریباً تمامی مجموعه‌های ورزشی و طلبکارهایی که هرروز به اداره مراجعه می‌کردند و پول خود را می‌خواستند، حتی اداره به بسیاری از رستوران‌ها و فروشگاه‌های ورزشی نیز بدهکار بود!

    وی افزود: شخصی را در این زمینه مقصر نمی‌دانم چراکه مجموعه عواملی این شرایط را به وجود آورده بود، بنده با علم به این بدهی‌ها و مشکلات و باهدف خدمت و کمک به رفع این مشکلات این سمت را قبول کردم و هیچ گلایه‌ای نداشته و ندارم.

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان بابیان اینکه به لطف خدا تقریباً توانستیم طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیش برویم، اظهار داشت: توانستیم تقریباً تمام زیرساخت‌های ورزشی را فعال کنیم، بخش بسیاری از بدهی‌ها را نیز پرداخت کردیم و انشالله تا پایان سال امیدواریم در حد امکان بدهی‌های اداره را صفر کنیم.

    صادقی ادامه داد: نگذاشتیم بدهی‌ها، مشکلات و بحران‌ها ما را از اهداف اصلی دور کند، فعالیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف ورزش انجام شد، گروه‌ها به مسابقات اعزام شدند و جلسات متعددی برگزار شد و ما برای همگانی کردن ورزش سعی کردیم فضا و محیطی را فراهم کنیم تا همه مردم لاهیجان بتوانند ورزش کنند.

    وی اضافه کرد: در بحث بدهی‌ها بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از بدهی‌ها را پرداخت کردیم که از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان بابت همیاری در این رابطه کمال تشکر رادارم.

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان به خبرنگار «بامردم» گفت: در حوزه استعدادیابی و قهرمان‌پروری نیز باوجود همه مشکلاتی که وجود داشت تلاش‌هایی را آغاز کردیم، لاهیجان پتانسیل و توانمندی‌های بسیاری را در این رابطه دارد و در برنامه‌های خود طرح‌های حمایتی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

    وی تصریح کرد: در رابطه با اماکن ورزشی نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم، در قسمت کمربندی شهرستان مجموعه بزرگ ورزشی وجود دارد که متأسفانه به دلیل مشکلات، سالن‌ها، زمین فوتبال، استخر و … این مجموعه غیرفعال یا نیمه فعال بودند و بدهی‌های فراوانی برای آن وجود داشت.

    صادقی افزود: در ابتدا کار کارشناسی بر روی آن مجموعه انجام دادیم و مشخص شد که پتانسیل‌های بسیاری برای این مجموعه وجود دارد که می‌توان با برنامه‌ریزی صحیح از آن برای توسعه ورزش شهرستان، افزایش شورونشاط جامعه و تبدیل‌شدن به یک‌قطب بزرگ گردشگری ورزشی استفاده کرد، در ابتدا پس از تعبیه درب ورودی، طراحی تابلو و سامان دادن به وضعیت فضای محیطی آن در رابطه با مجموعه‌های تعطیل همچون استخر مهر نیز اقدامات شروع شد.

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان بابیان این‌که بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای بازگشایی مجدد استخر مهر جذب کردیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش اعظمی از مشکلات استخر مهر لاهیجان رفع شده و تنها تعمیر و ترمیم بخش سقف آن مانده است.

    صادقی به طرح حمایت از فعالیت هیات های ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: با تکمیل مجموعه مهر و طرحی که در رابطه با دادن یک ملک برای استقرار هیات ها و کمک و حمایت از آنان امکان‌پذیر خواهد شد تا بتوانند با خیال آسوده‌تری به فعالیت‌های ورزشی خود بپردازند.

    وی عنوان کرد: برای سال آینده نیز در مجموعه مهر ساختن یک زمین اسکواش و تجهیز پیست موتور کراس و ساخت یک زمین فوتبال چمن مصنوعی را در برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده‌ایم.

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان افزود: پیش‌بینی ما این است که در پایان سال ۱۳۹۷ مجموعه مهر ما یک مجموعه کاملاً ورزشی و توریستی باشد و رونق داشته باشد، در حال حاضر نیز تمام سالن‌های این مجموعه فعال هستند و فعالیت‌های ورزشی در آن‌ها انجام می‌شود اما به آنچه مدنظر ما است نرسیده‌ایم.

    وی خاطرنشان کرد: زمین فوتبال ساحلی شهرستان نیز توسط کمک‌های خیر در حال تکمیل است و به‌زودی افتتاح خواهد شد که رشته‌های فوتبال ساحلی، والیبال ساحلی، کشتی ساحلی و هندبال ساحلی را نیز پوشش می‌دهد.

    دکتر ابوالفضل صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به خبرنگار «بامردم» گفت: پروژه بزرگ در دست‌ساخت تختی لاهیجان یکی از مجموعه‌های ورزشی چندمنظوره بسیار خوب در استان است که شامل یک سالن توپی هزار نفرِ در طبقه آخر است که دارای معماری مدرنی می‌باشد، طبقه وسط مجموعه نیز تمام نیازهای خوابگاهی ورزشی لاهیجان را پوشش خواهد داد و ورزشکاران مهمان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

    وی ادامه داد: طبقه پایین این مجموعه دو سالن بزرگ دارد که می‌تواند یک سالن آن به پایگاه قهرمانی تبدیل شود و بحث استعدادیابی و آموزش‌های نوین در آن دنبال شود.

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان گفت: درزمینه های علمی و دانش‌افزایی نیز چندین کارگاه و کلاس برای آموزش و به‌روز کردن دانش مربیان و همچنین دوره‌های مربی‌گری برگزار کردیم تا بتوانیم مربیان خود را از آخرین و به‌روزترین اطلاعات و آموزش‌ها بهره‌مند کنیم.

    صادقی در پایان بابیان اینکه لاهیجان تنها شهرستان گیلان است که باشگاه بدون مجوز ندارد و تمام اماکن و باشگاه‌های خصوصی تحت نظارت اداره ورزش و دارای مجوز و پروانه رسمی هستند، گفت:  آینده خوبی را برای ورزش و جوانان لاهیجان پیش‌بینی می‌کنیم.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.