پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • از همه عذرخواهی می‌کنم | برگزاری این نمایشگاه هیچ اختلالی در برنامه‌های ورزشی ایجاد نکرده است
    09 اسفند 1396 - 18:53
    شناسه : 120526
    1

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان گفت: باوجوداینکه مجموعه عواملی در برگزاری نمایشگاه بهاره در سالن ورزشی شهدا لاهیجان دخیل بودند و برگزاری آن از جهتی به ورزش لاهیجان کمک نیز کرده است اما بنده از همه ورزشکاران و شهروندان لاهیجان پوزش می‌طلبم. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان؛ دکتر […]

    پ
    پ

    علیرضا صادقی رییس اداره ورزش و جوانان لاهیجان 3 - از همه عذرخواهی می‌کنم | برگزاری این نمایشگاه هیچ اختلالی در برنامه‌های ورزشی ایجاد نکرده است - ابوالفضل صادقی

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان گفت: باوجوداینکه مجموعه عواملی در برگزاری نمایشگاه بهاره در سالن ورزشی شهدا لاهیجان دخیل بودند و برگزاری آن از جهتی به ورزش لاهیجان کمک نیز کرده است اما بنده از همه ورزشکاران و شهروندان لاهیجان پوزش می‌طلبم.

    به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان؛ دکتر ابوالفضل صادقی در رابطه با حواشی به وجود آمده درباره‌ی برگزاری نمایشگاه فروش ویژه بهاره این شهرستان در مجموعه ورزشی شهدا در گفت‌وگویی اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای برای شهرستان برخوردار بود اما بااین‌وجود به خاطر برگزاری آن از همه ورزشکاران و مردمان فهیم شهرستان عذرخواهی می‌کنم.

    وی بابیان اینکه برگزاری این نمایشگاه هیچ اختلالی در برنامه‌های ورزشی ایجاد نکرده است، تأکید کرد: تمامی برنامه‌های ورزشی هیئت‌ها به مکانی دیگر منتقل‌شده‌اند و برای آن‌ها سالنی مجزا گرفته‌شده است.

    رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان افزود: باوجوداینکه مجموعه عواملی در برگزاری این نمایشگاه در سالن ورزشی دخیل بودند و برگزاری آن از جهتی به ورزش لاهیجان کمک نیز کرده است، اما بنده مجدداً از همه ورزشکاران و شهروندان لاهیجان پوزش می‌طلبم.

    صادقی گفت: برای برگزاری این نمایشگاه یک قرارداد کاملاً شفاف به ارزش 11 میلیون تومان بسته‌شده که تمام آن هم برای ورزش لاهیجان هزینه شد است، بخش اعظمی از آن هزینه بدهی برق همان مجموعه ورزشی شهدا داده شد و بخشی دیگری نیز به اعزام دو شمشیرباز لاهیجانی به مسابقات و اردوی بین‌المللی اختصاص یافت.

    وی خاطرنشان کرد: در این قرارداد همه‌چیز پیش‌بینی‌شده و ضمانت‌نامه گرفته‌شده است و مسئولیت‌ها را پذیرفته‌اند، در صورت آسیب رساندن به کف‌پوش و یا وارد آوردن هرگونه خسارتی به سالن ورزشی موظف به ترمیم و جبران آن هستند.

    صادقی بابیان اینکه عمر کف‌پوش‌های سالن چهارهزارنفره شهدا که بیش از ده سال از بهره برداری از آن می‌گذرد، تمام‌شده است، تصریح کرد: در سال جدید تمام کف‌پوش‌های این سالن تعویض خواهد شد و این سالن مخصوص برگزاری مسابقات می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.