شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • همایش پیاده‌روی به مناسبت روز شهدا ۱۸ اسفند در رشت برگزار می‌شود
    09 اسفند 1396 - 20:17
    شناسه : 120527
    0

    رئیس هیات ورزش‌ های همگانی شهرستان رشت از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز شهدا با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در رشت خبر داد. محمدصادق قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار رها ، از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: این همایش پیاده روی ۱۸ اسفند ماه  به […]

    پ
    پ

    محمدصادق قنبرزاده - همایش پیاده‌روی به مناسبت روز شهدا ۱۸ اسفند در رشت برگزار می‌شود - رشت

    رئیس هیات ورزش‌ های همگانی شهرستان رشت از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت روز شهدا با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در رشت خبر داد.

    محمدصادق قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار رها ، از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: این همایش پیاده روی ۱۸ اسفند ماه  به مناسبت روز شهدا و با مشارکت بنیاد شهید در رشت برگزار می شود.

    وی با بیان اینکه این همایش پیاده روی جمعه ۱۸ اسفند ماه ساعت ۸ صبح از میدان شهرداری رشت آغاز می شود، ادامه داد: مقصد این همایش پیاده روی گلزار شهدای رشت است .

    قنبرزاده با اشاره به اینکه علاقمندان برای ثبت نام و تهیه رایگان بلیط شرکت در این همایش می توانند از طریق نشانی portal.guilanhamegani.ir اقدام کنند، افزود: همچنین می توانند با ارسال پیامک شامل نام، نام خانوادگی و کد ملی به شماره ۳۰۰۰۴۸۵۵۱۰۰۰۰۰ ثبت نام کنند.

    رئیس هیات ورزش های همگانی شهرستان تاکید کرد: شرکت کنندگان در این همایش پس از پایان ثبت نام و دریافت بلیط، بلیط چاپ شده را به همراه کارت شناسایی معتبر در روز همایش همراه داشته باشند.

    وی افزود : جوایز ارزنده این همایش پیاده روی خانوادگی از قبیل خودرو دوچرخه و سایر جوایز نقدی و غیرنقدی می باشد.

    نحوه ثبت نام در قرعه کشی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ۱۸ اسفند تنها از طریق سامانه: portal.guilanhamegani.ir و یا از طریق ارسال نام و نام خانوادگی و کد ملی به شماره پیامک ۳۰۰۰۴۸۵۵۱۰۰۰۰۰ میباشد.

    photo 2018 02 28 19 15 15 - همایش پیاده‌روی به مناسبت روز شهدا ۱۸ اسفند در رشت برگزار می‌شود - رشت

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.