پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای منزل با 9 فقره سرقت در لاهیجان
    09 اسفند 1396 - 19:30
    شناسه : 120528
    0

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سارقان منزل با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود قاسمی” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان با شیوه و شگردی خاص، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی با تشکیل […]

    پ
    پ

    محمود قاسمی فرمانده انتظامی لاهیجان - دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای منزل با 9 فقره سرقت در لاهیجان - با مردم

    فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری اعضای باند حرفه‌ای سارقان منزل با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمود قاسمی” با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان با شیوه و شگردی خاص، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی با تشکیل گروهی ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قراردادند.

    این مقام انتظامی بابیان اینکه مأموران با تحقیقات گسترده و بازدید فنی صحنه‌های جرم موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند،افزود: با همکاری‌های صورت گرفته سارق 30 ساله در شهرستان کرج دستگیر و توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به لاهیجان منتقل شد.

    سرهنگ قاسمی با اعلام اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به 9 فقره سرقت منزل با همدستی فردی 43 ساله اعتراف کرد، بیان داشت: دو مال‌خر 41 و 61 ساله نیز در خصوص این پرونده دستگیر و از آنان دو دستگاه تلویزیون مسروقه کشف شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان بابیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: با توجه به اینکه متهمان بسیاری از اموال مسروقه از قبیل طلاجات، برنج، لوازم‌خانگی و …. را در خارج از استان به فروش می‌رساندند، تلاش برای شناسایی سایر افراد دخیل در این پرونده ادامه دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.