جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41363 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عامل تهدید به انتشار فیلم خصوصی بانوی ۲۲ساله گیلانی دستگیر شد
    10 اسفند 1396 - 11:11
    شناسه : 120572
    0

    رئیس پلیس فتا گیلان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید به انتشار فیلم خصوصی بانوی ۲۲ ساله گیلانی در شبکه های اجتماعی خبرداد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ ایرج محمدخانی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم ۲۲ ساله گیلانی مبنی بر تهدید به انتشار […]

    پ
    پ

    فیلم سیاه دستگیری - عامل تهدید به انتشار فیلم خصوصی بانوی ۲۲ساله گیلانی دستگیر شد - انتشار فیلم خصوصی

    رئیس پلیس فتا گیلان از شناسایی و دستگیری عامل تهدید به انتشار فیلم خصوصی بانوی ۲۲ ساله گیلانی در شبکه های اجتماعی خبرداد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ ایرج محمدخانی اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم ۲۲ ساله گیلانی مبنی بر تهدید به انتشار فیلم خصوصی در شبکه اجتماعی و درخواست بی شرمانه از وی، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

    وی افزود: با جستجو فنی و پلیسی، عامل تهدید به انتشار فیلم خصوصی شاکی در شبکه اجتماعی موبایلی که مردی ۲۱ساله اهل و ساکن تالش بود شناسایی، با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد.

    رئیس پلیس فتا گیلان با اشاره به اینکه متهم با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، به صراحت به بزه انتسابی و اینکه پس از بهم خوردن دوستی با شاکی، عکس ها و فیلم های خصوصی او را وسیله قرار داده و وی را تهدید کرده است، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت معرفی شد.

    وی تصریح کرد: طبق ماده ۱۷ فصل پنجم، هتک حیثیت و نشر اکاذیب، قانون جرایم رایانه ای، هر کس به وسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی، صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا عرفاً موجب هتک حیثیت او شود، به حبس از ۹۱ روز تا دو سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا ۴۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم می شود.

    سرهنگ محمدخانی از شهروندان خواست، در انتخاب پیام رسان های موبایلی شرکت های بیگانه و استفاده از خدمات آن ها، محرمانگی و امنیت اطلاعات شخصی را جدی بگیرند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.