سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • پیش‌بینی پیشکسوت پرحاشیه پرسپولیس از دربی ۸۶
    10 اسفند 1396 - 5:37
    شناسه : 120574
    0

    بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احترام زیادی برای بازیکنان فعلی قائل هستم اما دربی های دهه 70 زیباتر و جنجالی تر بودند. به گزارش پارس نیوز، علی انصاریان درباره ارزیابی اش از دربی 86 اظهار کرد: همه شهرآورد ها جذاب و دیدنی هستند اما با همه احترام به بازیکنان پرسپولیس، دربی های دهه 70 […]

    پ
    پ

    - پیش‌بینی پیشکسوت پرحاشیه پرسپولیس از دربی ۸۶ - پرسپولیس

    بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: احترام زیادی برای بازیکنان فعلی قائل هستم اما دربی های دهه 70 زیباتر و جنجالی تر بودند.

    به گزارش پارس نیوز، علی انصاریان درباره ارزیابی اش از دربی 86 اظهار کرد: همه شهرآورد ها جذاب و دیدنی هستند اما با همه احترام به بازیکنان پرسپولیس، دربی های دهه 70 زیباتر و جنجالی تر بودند.

    او ادامه داد: به طور حتم دربی 86 یک بازی تماشایی می شود چرا که هر 2 تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند و برای پیروزی در این بازی به زمین مسابقه می روند.

    قهرمانی با پیروزی بر استقلال دلنشین است

    انصاریان بیان کرد: یکی از خصوصیات دربی 86 این است که برد پرسپولیس در این بازی قهرمانی را به همراه می آورد و قهرمانی با پیروزی بر استقلال دلنشین است. برانکو بهتر از فصل قبل تیم را آماده کرده است و بازی ها را با آرامش پیگیری می کنیم و دیگر دلهره و اضطراب بابت از دست دادن موقعیت های گلزنی نداریم.

    مهاجمان استقلال کار سختی برابر دفاع مستحکم پرسپولیس دارند

    مدافع سابق پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاع این تیم گفت: مدافعان پرسپولیس عملکرد خوبی دارند و خط دفاع به هدایت سید جلال حسینی نسبت به فصل گذشته با تجربه تر شده و آمار خوبی هم به جا گذاشته است. هماهنگی در میان مدافعان وجود دارد و مهاجمان استقلال کار سختی مقابل خط دفاع مستحکم سرخپوشان پیش رو دارند.

    او در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی 86 خاطر نشان کرد: پیش بینی نتیجه دربی سخت است اما فکر می کنم سید جلال حسینی و علیپور گلزنان دربی پایتخت باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.