جمعه, 7 اردیبهشت 1403 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آخرین خبر از “خندوانه” رامبد جوان
    10 اسفند 1396 - 10:37
    شناسه : 120581
    1

    برنامه «خندوانه» این روز‌های در چه وضعیتی به سر می‌برد؟ رنامه تلویزیونی «خندوانه» به کارگردانی و اجرای رامبد جوان و تهیه‌کنندگی علی احمدی، این روز‌ها مراحل ساخت دکور را پشت سر می‌گذارد. این برنامه که فصل قبلی خود را بدون عروسک محبوب«جناب خان» روی آنتن برد، حال در فصل جدید این عروسک محبوب را نیز […]

    پ
    پ

    جوان - آخرین خبر از "خندوانه" رامبد جوان - خندوانه

    برنامه «خندوانه» این روز‌های در چه وضعیتی به سر می‌برد؟

    رنامه تلویزیونی «خندوانه» به کارگردانی و اجرای رامبد جوان و تهیه‌کنندگی علی احمدی، این روز‌ها مراحل ساخت دکور را پشت سر می‌گذارد. این برنامه که فصل قبلی خود را بدون عروسک محبوب«جناب خان» روی آنتن برد، حال در فصل جدید این عروسک محبوب را نیز در کنار خود خواهد داشت.

    عوامل این برنامه تلویزیونی در فصل قبلی «خندوانه» با طراحی و ساخت 4 عروسک تصمیم داشتند که جای خالی «جناب خان» را پر کنند؛ اما بعد از چند قسمت بخاطر به دست نیاوردن نتایج مطلوب استفاده از 4 عروسک را متوقف کردند.

    فصل جدید برنامه تلویزیونی «خندوانه» قرار است از نیمه دوم اسفند‌ماه تولید شده و از روز‌های پایانی سال جاری پخش آن آغاز شود.

    رامبد جوان پیش از این اعلام کرده بود که فصل جدید «خندوانه» جذاب‌تر از فصل‌های قبلی خواهد بود.

    خبرنگاران پویا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.