×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

نشست رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای 7 - ساماندهی و بهبود در فرایند پسماند مستلزم نگاه و خرد جمعی است + تصاویر - پسماند

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای ، ساماندهی و بهبود در فرایند پسماند را مستلزم عزم و اراده همگانی دانست و لزوم توجه همه‌جانبه به آن را مورد تأکید قرارداد.

محمدپورحسین روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه این شهر که با موضوعیت و محوریت مدیریت پسماند برگزار شد،  به نگرانی‌ها و دغدغه‌های موجود در موضوع زباله اشاره و بابیان اینکه متأسفانه امروز تمامی شهرهای ساحلی با این وضعیت روبرو هستند تنها راه خروج از این وضعیت را ارائه طرح‌های تشویقی و ترغیبی عنوان کرد.

وی افزود : مطمئناً ارائه و تحقق این راهبرد می‌تواند ما را دررسیدن به اهداف و برنامه‌ها موفق سازد .

رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای ،  تلاش همه‌جانبه برای کاهش حجم زباله را در این شهر مورد تأکید قرارداد و اظهار کرد : معتقدم بستر و زمینه لازم در این زمینه وجود دارد اما باید همکاری‌ها و تعاملات در این زمینه افزایش یابد.

پورحسین نقش رسانه‌ها را در این زمینه برجسته خواند و اضافه کرد : انتظار از حوزه رسانه این است که در این زمینه نقش سازنده‌تر و پررنگ‌تر ایفا کنند.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این نشست ضرورت ایجاد یک واحد مشخص ، مختص مدیریت پسماند در واحد شهرداری در کنار خدمات شهر را مورد تأکید قرارداد.

فرزاد قلی پور افزود : طبعاً راه‌اندازی این واحد می‌تواند ما را در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی‌ها کمک دهد.

مجری پسماند شهرداری کلاچای هم از مشارکت حال حاضر ۸۰درصد سطح شهر کلاچای با اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ خبر داد .

ماهان یوسف پور با اشاره به تحت پوشش بودن ۴۰۰خانوار در این شهر درروند اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ تصریح کرد : باید تلاش کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها ، تشکل‌های مردم‌نهاد و فعالان عرصه اجتماعی وضعیت موجود (میزان مشارکت مردم ) را به بیش از این ارتقا دهیم .

دبیر کمیته پسماند شهرداری کلاچای هم در این نشست نقش و جایگاه رسانه‌ها را در آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی در مدیریت پسماند امری بدیهی دانست .

مجید عیسی پور افزود : مطمئناً باهم افزایی و تعامل بیشتر می‌توانیم شرایط ساماندهی و بهبود در فرایند مدیریت زباله را افزایش دهیم .

وی یادآور شد : روزانه به‌طور متوسط هفت الی هشت تن زباله خانگی در این شهر تولید که بخشی از آن مشمول طرح تفکیک زباله از مبدأ قرار دارد.

نشست رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای 1 - ساماندهی و بهبود در فرایند پسماند مستلزم نگاه و خرد جمعی است + تصاویر - پسماند نشست رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای 9 - ساماندهی و بهبود در فرایند پسماند مستلزم نگاه و خرد جمعی است + تصاویر - پسماند نشست رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای 8 - ساماندهی و بهبود در فرایند پسماند مستلزم نگاه و خرد جمعی است + تصاویر - پسماند نشست رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای 7 - ساماندهی و بهبود در فرایند پسماند مستلزم نگاه و خرد جمعی است + تصاویر - پسماند نشست رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای 6 - ساماندهی و بهبود در فرایند پسماند مستلزم نگاه و خرد جمعی است + تصاویر - پسماند نشست رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای 5 - ساماندهی و بهبود در فرایند پسماند مستلزم نگاه و خرد جمعی است + تصاویر - پسماند نشست رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای 4 - ساماندهی و بهبود در فرایند پسماند مستلزم نگاه و خرد جمعی است + تصاویر - پسماند نشست رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای 3 - ساماندهی و بهبود در فرایند پسماند مستلزم نگاه و خرد جمعی است + تصاویر - پسماند نشست رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای 2 - ساماندهی و بهبود در فرایند پسماند مستلزم نگاه و خرد جمعی است + تصاویر - پسماند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.