×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

حوادث 1 - چهارشنبه سوری، اولین قربانی خود را گرفت - چهارشنبه سوری

پسر ۱۲ ساله اهل خدابنده اولین قربانی چهارشنبه سوزی بود که بر اثر بی‌احتیاطی و استفاده از مواد محترقه دستی انفجار صورت گرفت و باعث مصدومیت نوجوان ۱۲ ساله اهل روستای دهشیر از توابع خدابنده شد.

به گزارش «بامردم»، مسئول روابط‌عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت پزشکی استان زنجان اظهار کرد: چهارشنبه سوری اولین قربانی خود را در استان زنجان گرفت.

به گزارش ایسنا؛ جواد مرادی ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی که در روزهای آخر سال و به جهت چهارشنبه سوری باید رعایت شود، گفت: والدین در روزهای آخر سال مراقبت بیشتری در رفت و آمد، بازی و سرگرمی‌های فرزندان خود داشته باشند و لوازم شخصی آنها را کنترل کنند و در صورت مشاهده مواد محترقه و یا مشکوک در لوازم فرزندان این مواد را از منزل خارج کنند.

وی با اشاره به ممنوعیت قانونی تولید و خرید و فروش مواد محترقه و منفجره، ادامه داد: والدین بایستی با گوشزد کردن خطرات جانی و مالی ناشی از انفجار این مواد و ارائه توصیه‌های ایمنی لازم فرزندان خود را به پرهیز از دست زدن به این بازی‌های خطرناک ترغیب کنند.

مسئول روابط‌عمومی اورژانس استان زنجان افزود: به والدین جدا توصیه می‌شود مراقبت بیشتری در خروج فرزندان از منزل داشته باشند، زیرا هرچند که آنها دست به بازی خطرناک نزنند اما حضور آنها در محوطه‌ای که دیگران در آن با آتش و مواد محترقه بازی می‌کنند عمدا و ناخواسته سلامتی آنها را نیز در معرض خطر جدی قرار می‌دهد.

مرادی افزود: در صورت بروز آتش سوزی و هر گونه حادثه دیگر منجر به آسیب و مصدومیت مراتب را سریعا به اورژانس ۱۱۵ اطلاع دهید.

وی با اشاره به اولین قربانی چهارشنبه سوری امسال گفت: پسر ۱۲ ساله اهل خدابنده اولین قربانی چهارشنبه سوزی بود که بر اثر بی‌احتیاطی و استفاده از مواد محترقه دستی انفجار صورت گرفت و باعث مصدومیت نوجوان ۱۲ ساله اهل روستای دهشیر از توابع خدابنده شد.

مسئول روابط‌عمومی مرکزمدیریت حوادث و فوریت پزشکی استان زنجان اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۷ روز پنج‌شنبه رخ داده و پرسنل فوریت‌های پزشکی دوتپه بلافاصله به محل حادثه اعزام و مصدوم که دچار آسیب و سوختگی از ناحیه دست راست شده بود پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده منتقل شد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.