×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

یادداشت - واکنش جمعی از اعتدالیون و حامیان دولت در رودسر به انتصاب جدید در اداره راه و شهرسازی - اعتدالیون و حامیان دولت در شهرستان رودسر

جمعی از اعتدالیون و حامیان دولت در شهرستان رودسر در خصوص انتصاب جدید در اداره راه و شهرسازی شهرستان رودسر  با انتشار یادداشتی واکنش نشان دادند.

در متن این یادداشت که برای تحریریه «بامردم» نیز ارسال شده، آمده است:

انتخاب سرپرست جدید راه و شهرسازی رودسر بدون تایید و حتی هماهنگی با بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان برای هیچکس قابل هضم نیست.

آنچه از اخبار رسیده در خصوص اداره راه و شهرسازی شهرستان رودسر به گوش می‌رسد ضمن تأسف و تأثر از بروز چنین اتفاقاتی که خود نشان از این دارد که هنوز این شهرستان در مدیریت خویش گویی به‌صورت مجمع‌الجزایر نگاه می‌شود و هر کس برای نشان دادن قامت خویش در منظر افکار عمومی سعی و جهد دارد که بر بارفیکس ارتفاع قد و قامت ، گوی سبقت از آن دیگری داشته باشد!
دو نکته برای دو گران‌قدر از جایگاه اصحاب رسانه داریم
جناب آقای خاوری سخن بر سر این نیست که شخص معرفی‌شده شما برای سرپرستی اداره راه و شهرسازی آیا مدیر درستکاری است یا خیر ؟! بلکه امهات نحوه شیوه انتخاب در این است که چنین رویه‌ای برای گذاشتن شخص موردنظر جهت تصدی یک اداره کار درستی نیست.
چراکه همان‌طوری که در سطح کلان و یا استان هر عزل و نصبی نمی‌بایست به میل و اراده باشد بلکه باید از مجرای قانونی و عرف مورد وثوق قرار گیرد.
به‌صراحت می‌گوییم چنین شیوه‌ای سرانجام نیکو و شایسته‌ای را در راستای تمکین به قانون و احترام به عرف به همراه ندارد.
جناب آقای فرماندار ؛ شما به‌درستی انگشت اشاره به‌سوی یک اتفاق و پدیده ناپسند در افکار عمومی به‌تبع یک انتخاب نابجا گرفته‌اید، الباقی راه نیز پیش روی شماست چرا که تا اینجای کار در حافظه مردم شهرستان و افکار عمومی برخاسته از خردمندان شهرستان، ضمن تحسین کار شما در نقد رویه انتخابی آقای خاوری، ولی هیچ نمره‌ای نمی‌شود داد، مردم در خاطره خود همیشه به یاد دارند که مدیران برای تحصیل قدرت و افاده جایگاهشان چنین غوغا و گردوغباری برمی‌انگیزانند…
لذا جناب آقای فرماندار برای آنکه شما توانسته باشید همچنان محبوب‌القلوب باقی بمانید باید همچنان در نظر و نگاه منطقی خود پای بفشارید و اصرار و ابرام داشته باشید که دیگران جهت رعایت حقوق افکار عمومی که همانا تمکین به قانون و احترام به عرف اجتماعی است درس فراگیرند.
گرچه میدانیم اصرار شما بر چنین مقصودی به قطع و یقین قصد بعضی از کانون‌های قدرت را علیه شما می‌شوراند.
بایسته و شایسته است که تمام‌قد در برابر کج‌تابی‌ها و دهن‌کجی‌ها بایستید تا نمره‌ای درخشان بر ورق زرین دفتر و کارنامه شما در حافظه مردم این شهرستان بماند.
جمعی از اعتدالیون و حامیان دولت در شهرستان رودسر


پایگاه خبری تحلیلی با مردم : انتشار مطالب خبری و یادداشت های دریافتی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.