چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41421 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شاداب سازی جامعه در گرو ایجاد زیرساخت‌های ترافیکی
    13 اسفند 1396 - 19:59
    شناسه : 120988
    0

    رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای شاداب سازی و نشاط‌آفرینی جامعه در حوزه حمل‌ونقل را در گرو ایجاد زیرساخت‌های ترافیکی میسر دانست. پور حسین روز یکشنبه در دومین نشست شورای حمل‌ونقل شهرداری کلاچای، با اشاره به در پیش بودن سال نو و بسترسازی مناسب برای بهره‌مندی مسافران و گردشگران نوروزی از موهبت‌های طبیعی و گردشگری منطقه […]

    پ
    پ

    نشست شورای حمل‌ونقل شهرداری کلاچای - شاداب سازی جامعه در گرو ایجاد زیرساخت‌های ترافیکی - پور حسین

    رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای شاداب سازی و نشاط‌آفرینی جامعه در حوزه حمل‌ونقل را در گرو ایجاد زیرساخت‌های ترافیکی میسر دانست.

    پور حسین روز یکشنبه در دومین نشست شورای حمل‌ونقل شهرداری کلاچای، با اشاره به در پیش بودن سال نو و بسترسازی مناسب برای بهره‌مندی مسافران و گردشگران نوروزی از موهبت‌های طبیعی و گردشگری منطقه لزوم زیباسازی مبلمان شهری و خط‌کشی معابر و…مورد تأکید قرارداد و گفت:مطمئناً این فضا می‌تواند به شادابی جامعه کمک کند.

    وی در ادامه سخنان خود راه‌اندازی تاکسی بیسیم را به‌عنوان فرصت و ظرفیت عظیم و ارزشمند برای توسعه بیشتر شهر کلاچای عنوان و اظهار کرد :باوجود استقبال فراوان رانندگان برای فعالیت در این عرصه، ضروری است علاوه بر تعیین نرخ متعارف کرایه، درعین‌حال منافع مردم نیز در آن لحاظ شود.

    پور حسین همچنین بر ضرورت ساماندهی بهینه و مطلوب خیابان آیت‌الله کاشانی و نیز حذف برخی سرعت کاه‎‌ها تأکید کرد.

    حمید عبدالله زاده سرپرست شهرداری کلاچای هم در این نشست از ساخت میدان جدید در ضلع غربی این شهر در آینده نزدیک خبر داد.

    رئیس پلیس راهور رودسر هم ، بهبود در فرایند ترافیک درون‌شهری و ارائه خدمات بهینه به مردم را مستلزم تعامل و همکاری بیشتر دانست.

    سروان مهدی جهانی در ادامه راه‌اندازی سرویس مدارس دانش‌آموزی در شهر کلاچای را گامی مهم در راستای ایمنی بیشتر دانش آموزان و کاهش نگرانی خانواده‌ها ذکر و ابراز امیدواری کرد در سال آینده به‌صورت قوی‌تر، منسجم‌تر و اصولی‌تر این طرح اجرا تا دانش آموزان با ایمنی و آسایش بیشتر به مدرسه بروند.

    سروان جهانی به مخالفت صریح در ایجاد سرعت کاه‌ها اشاره و تصریح کرد :معتقدم زمانی می،توان کاهش سرعت کاه‌ها را در دستور کار قرارداد که کلیه بسترهای لازم ایمنی رعایت شود.

    به گفته وی، با نصب دوربین‌های مداربسته در سطح شهر کلاچای علاوه بر کاهش مشکلات ترافیکی دیگر نیاز به حضور فیزیکی پلیس احساس نمی‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.