×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

باور دارم بانوان آستانه‌اشرفیه از بهترین‌ها به لحاظ فکر و اجرا و خلاقیت هستند - باور دارم بانوان آستانه‌اشرفیه از بهترین‌ها به لحاظ فکر و اجرا و خلاقیت هستند | عکس خبر - آستانه

عصر دیروز مهندس رحیم حیدری فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه در جلسه کمیته بانوان عضو در شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه به «بامردم»، ؛ عصر دیروز کمیته بانوان عضو در شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان به میزبانی نایب رییس شورای اسلامی شهر آستانه اشرفیه تشکیل شد و خانم نرجس محمددوست در ابتدای این جلسه ضمن خوش‌آمد به فرماندار آستانه اشرفیه و حاضرین در جلسه توضیحاتی در رابطه با اهداف این کمیته و جلسات تشکیل‌شده قبل ارائه کرد.

مهندس رحیم حیدری پس از استماع حاضرین در جلسه، اظهار داشت: معتقدم شما بانوان دیده‌شده‌اید که منتخب حوزه‌های انتخابیه خود شده‌اید، موضوعی که شمارا می‌تواند به موفقیت بیشتری برساند این است که با پیگیری و برنامه‌ریزی برای اهداف خود مرجع رجوع دیگران شوید .

وی افزود: ضرورت دارد با یکدیگر همکاری و تعامل بیشتری در حوزه‌های مختلف داشته باشید، باور دارم بانوان شهرستان از بهترین‌ها به لحاظ فکر و اجرا و خلاقیت هستند باید کمک کنیم این قشر روز به روز به پیشرفت‌های بیشتری دست یابند، بنده نیز در این زمینه برای همکاری آمادگی کامل دارم.

فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: هر کدام از شماها گاها ظرفیت‌ها و مسائلی را در حوزه خود می‌بینید که شامل گستردگی در سطح جامعه و شهرستان است، می‌توانیم آن‌ها را در کمیته برنامه‌ریزی مطرح و تصویب و برای آن موضوع بودجه در نظر بگیریم.

وی تاکید کرد: باید اولا جلسات خود را منظم با یکدیگر داشته باشید و سپس با مسئولان شهرستانی و استانی جلسات مشابه برگزار کنید.

مهندس حیدری در پایان گفت: نکته‌ی دیگر که معتقدیم این است که بانوان باید شاخص شوند و این با رعایت برنامه‌ریزی و پشتکار میسر می‌شود، خودتان را اثبات کنید و تا برای ادوار دیگر بانوان بیشتری موفق به راه‌یابی به عرصه شوراهای اسللامی شوند، این جلسه برای بنده نیز موضوعات مناسبی داشت که مورد استفاده قرار خواهم داد.

میته بانوان عضو در شوراهای اسلامی شهر و روستای آستانه اشرفیه 2 - باور دارم بانوان آستانه‌اشرفیه از بهترین‌ها به لحاظ فکر و اجرا و خلاقیت هستند | عکس خبر - آستانه میته بانوان عضو در شوراهای اسلامی شهر و روستای آستانه اشرفیه 1 - باور دارم بانوان آستانه‌اشرفیه از بهترین‌ها به لحاظ فکر و اجرا و خلاقیت هستند | عکس خبر - آستانهIMG 4180 - باور دارم بانوان آستانه‌اشرفیه از بهترین‌ها به لحاظ فکر و اجرا و خلاقیت هستند | عکس خبر - آستانه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.