سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ۲۵ اسفندماه امسال ریل گذاری راه آهن رشت-قزوین به اتمام می‌رسد
    14 اسفند 1396 - 8:44
    شناسه : 121039
    1

    معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تا ۲۵ اسفند عملیات زیرسازی و ریل گذاری راه آهن رشت-قزوین به اتمام می‌رسد. دکتر خادمی،از اتمام عملیات نصب تیرهای فلزی دهانه وسط پل کیلومتر ۵۵ راه آهن قزوین-رشت خبر داد. وی افزود:با توجه به مزایای ترانزیت ریلی […]

    پ
    پ

    گذاری - ۲۵ اسفندماه امسال ریل گذاری راه آهن رشت-قزوین به اتمام می‌رسد - با مردم

    معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تا ۲۵ اسفند عملیات زیرسازی و ریل گذاری راه آهن رشت-قزوین به اتمام می‌رسد.

    دکتر خادمی،از اتمام عملیات نصب تیرهای فلزی دهانه وسط پل کیلومتر ۵۵ راه آهن قزوین-رشت خبر داد.

    وی افزود:با توجه به مزایای ترانزیت ریلی و نقش اساسی آن در رشد اقتصادی کشور،یکی از اولویت‌های مهم دولت تدبیر و امید توسعه شبکه راه‌آهن است و راه‌آهن قزوین- رشت یکی از مهمترین پروژه‌های ریلی حال حاضر کشور محسوب می‌شود .

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور تصریح کرد:عملیات اجرایی پل کیلومتر ۵۵ ‌مهمترین بخش عملیات محور قزوین- رشت است که از روی آزادراه قزوین- رشت و جاده قدیم عبور می‌کند و هم اکنون عملیات ساخت،نصب و تکمیل سه دهانه باقیمانده پل در حال انجام است که شامل یک دهانه صد متری بر روی آزاد راه قزوین- رشت و دو دهانه ۶۵ متری است و تکمیل شدن این پل نقش مهمی در اتمام عملیات اجرایی راه‌آهن قزوین- رشت دارد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حجم زیادی از عملیات اجرایی به پایان رسیده است و تا ۲۵ اسفند عملیات زیرسازی و ریل گذاری به اتمام میرسد،افزود: تکمیل این پروژه از نظر ترانزیت کالا حتی برای کشورهای همسایه از جمله هند استراتژیک محسوب می‌شود و می تواند زمان حمل کالا به روسیه و آذربایجان را تا نصف کاهش دهد که در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی قابل توجهی خواهد شد .

    دکتر خادمی در پایان گفت:برای احداث راه‌آهن قزوین-رشت به قیمت روز بیش از ۳ هزار میلیارد تومان هزینه شده است و امسال هم ۳۰۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق شده که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان آن هزینه شده است تا پروژه در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.